PracaGrupypl.praca.dyskusje › od 2007 lepperowka 800zl brutto?

  • 31. Data: 2006-10-28 08:40:46
    Temat: Re: od 2007 lepperowka 800zl brutto?
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Hosowicz" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ehtcbv$nmf$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Zgodnie z tym, co pisały merdia niedawno PiS nie poprze tego pomysłu, tak
    > mówił Kaczyński, tylko nie pamiętam który. Tak więc pierdolisz głupoty typowe
    > dla antypisowskich głąbów z pianą na pysku.

    Jak chcesz, to ja ci mogę wyliczyć co wygadywał Kaczyński i co okazało się
    później zwykłym oszustwem. To, że Kaczyński coś obiecał czy coś odrzucił, to
    absolutnie nic nie znaczy.
    yamma

  • 32. Data: 2006-10-28 09:18:48
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    yamma wrote:

    > Jak chcesz, to ja ci mogę wyliczyć co wygadywał Kaczyński i co okazało
    > się później zwykłym oszustwem. To, że Kaczyński coś obiecał czy coś
    > odrzucił, to absolutnie nic nie znaczy.

    1. Widze, że próbujesz zmienić temat. Mówimy o tych 800 dla bezrobotnych.

    2. Nie, nie chcę. Nudzi mnie to.

    --
    Miss World 2006: Jestem szczęśliwa, że mogę wspaniale uczestniczyć w
    przeżyciu najpiękniejszych kobiet tutaj w Warszawie, gdzie Jan Paweł II,

  • 33. Data: 2006-10-28 09:33:50
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    > 1. Widze, że próbujesz zmienić temat. Mówimy o tych 800 dla bezrobotnych.

    Ja chcę zmienić temat??? Po czym to wywnioskowałeś? To raczej ty chciałeś uciąć
    dyskusję twierdząc, że "PiS nie poprze tego pomysłu", bo tak powiedział
    Kaczyński. Ja tylko nieśmiało przypominam, że Kaczyński twierdził, że "już nigdy
    nie będzie prowadził rozmów z takimi ludźmi" a 2 tygodnie później zawiązał z
    nimi koalicję. Jak już wiele razy udowodnił jego zapewnienia są niewiele warte,
    więc warto dyskutować o każdym pomyśle koalicjantów.

    > 2. Nie, nie chcę. Nudzi mnie to.

    Skoro cię nudzi, to po co się wypowiadasz?
    yamma

  • 34. Data: 2006-10-28 10:52:26
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Wojciech Bańcer napisał(a):

    > No. A ceny mieszkań to zmalały. :)

    Mieszkania nie lapia sie pod dobra Giffena.
    A chleb, ziemniaki, mleko, jajka - tak.

    Mieszkania powoli zaczynaja podchodzic pod dobra Veblena ;>

    --
    pzdr
    robbi

  • 35. Data: 2006-10-28 10:55:38
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Sat, 28 Oct 2006 12:52:26 +0200, robbi napisał(a):

    > Mieszkania nie lapia sie pod dobra Giffena.
    > A chleb, ziemniaki, mleko, jajka - tak.
    >
    > Mieszkania powoli zaczynaja podchodzic pod dobra Veblena ;>

    bierzesz coś ???

  • 36. Data: 2006-10-28 10:56:18
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Jotte napisał(a):

    > To do korzystania z newsów potrzeba jakichś zdolności??

    Trzeba byc zdolnym do skonfigurowania czytnika ;>

    --
    pzdr
    robbi

  • 37. Data: 2006-10-28 10:59:58
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    futszaK napisał(a):

    > bierzesz coś ???

    A co - nie znamy powyzszych pojec ?

    --
    pzdr
    robbi

  • 38. Data: 2006-10-28 11:23:16
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    yale wrote:

    > Osoba bez kwalifikacji, wykonująca proste czynności nie wymagające wiedzy
    > ani doświadczenia. Do wykonania czynności potrzebna jest z reguły siła
    > fizyczna.
    > Nie uważam wcale takich osób za "upośledzonych" to jest po prostu miara
    > wartości pracownika dla pracodawcy. Osoba kończąca jedynie liceum jest
    > przykładem takiej osoby - pomimo średniej na świadectwie 5.0.

    Jak pamietam siebie po ogolniaku (srednia ponizej 5.0), to spokojnie
    mozna mnie bylo posadzic przy przecietnej pracy biurowej i dalabym rade,
    podobnie jak cala moja klasa. Mysle, ze braki w wykwalifikowanej sile
    roboczej doprowadza pracodawcow do wnioskow, do ktorych juz dawno
    doszedl swiat zachodni - ze masa prac, do ktorych dotychczas wymagano w
    ogloszeniach nie wiadomo jakiego wyksztalcenia i doswiadczenia moze byc
    skutecznie wykonywana przez osoby bez wyzszego po krotkim przyuczeniu.

    > Z mojej strony EOT, myślę że każdy się zgodzi że rozleniwianie społeczeństwa
    > pomocami społecznymi powoduje jego brak zdolności do radzenia sobie w życiu
    > i staraniu się podwyższać swoją wartość na rynku pracy.

    Korzystanie z pomocy spolecznej/zasilkow, o ile nie mamy do czynienia ze
    zdemoralizowanym alkoholikiem, dla wiekszosci ludzi nie jest
    satysfakcjonujacym sposobem na zycie, bo normalny czlowiek ma potrzebe
    bycia pozytecznym w spoleczenstwie, posiadania kontaktow spolecznych i
    poczucia wlasnej wartosci/prestizu, a praca jest zwykle jednym z
    najwazniejszych zrodel tych rzeczy. Bycie na zasilku jako swiadomy wybor
    w przypadku ludzi normalnych wystepuje tylko wtedy, gdy dostepne oferty
    pracy sa gorsze od zasilku.

    Nie nalezy przeceniac wartosci przypisywanej wolnemu czasowi przez
    bezrobotnego - wolny czas na bezrobociu oznacza zwykle nude i
    frustracje; praca - nawet niewiele lepiej platna od zasilku - jest
    oceniana jako gorszy wybor tylko wtedy, gdy jest jeszcze bardziej
    frustrujaca.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 39. Data: 2006-10-28 11:31:38
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    futszaK wrote:

    > bierzesz coś ???

    Zarowno dobro Giffena, jak i dobro Veblena to produkt, na ktory popyt
    rosnie nawet, gdy jego cena wzrasta - wyjatek od ogolnej reguly
    mowiacej, ze wzrost cen=spadek popytu i vice versa.

    Roznica miedzy Giffenem i Veblenem polega na tym, ze w przypadku dobr
    Veblena popyt rosnie z powodu "efektu snoba" - cos drozeje, ale jest
    bardzo trendy, wiec wiecej ludzi chce to miec ze wzgledu na prestiz. W
    przypadku dobr Giffena mowa po prostu o artykule niezastepowalnym i
    niezbednym - robbi wymienil przyklady, np. podstawowe produkty
    zywnosciowe, ktore sie kupi bez wzgledu na cene.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 40. Data: 2006-10-28 12:45:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ehvd0g$p60$2@news.onet.pl robbi
    <r...@n...frompoznan.com> pisze:

    > Trzeba byc zdolnym do skonfigurowania czytnika ;>
    Ha! to zobacz ilu ma źle skonfigurowany, a piszą. ;)
    A można też poprosić znajomego albo pisać przez Onet. ;)

    Jotte