PracaGrupypl.praca.dyskusje › nowy super spis MP3!

  • 1. Data: 2002-05-19 09:16:58
    Temat: nowy super spis MP3!
    Od: <x...@p...onet.pl>

    ponad 8 tys. albumów
    zapraszam do serwisu:

    http://www.volume.prv.pl

  • 2. Data: 2002-05-19 11:40:58
    Temat: Re: nowy super spis MP3!
    Od: f...@k...net.pl (Jan Dziewulski)

    x...@p...onet.pl wrote:
    > ponad 8 tys. albumów
    > zapraszam do serwisu:

    To chyba podpada pod prokuratora.

    Dziewulski

    ---
    Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
    http://www.promocja.kki.pl/radio.html
    ---

  • 3. Data: 2002-05-19 11:54:57
    Od: "Yattaman" <y...@s...pl>

    Użytkownik "Jan Dziewulski" <f...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > To chyba podpada pod prokuratora.
    >
    > Dziewulski

    Sprawa prosta, wysłane z Trzebnicy, spod tamtejszego SDI:
    217.98.144.190.
    Widzę, ze ten spam przywiało i tutaj... a jakiś czas temu był
    przeganiany z innych grup...

    Przy okazji - witam wszystkich. Dołączyłęm sie właśnie do czytania, sam
    jestem w sytuacji zerofinansowej, liczę na to, że czytając wiadomosci z
    tej grupy zorientuję sie mniej-więcej, na co zwracać uwagę podczas
    szukania jakiejś roboty.

    Pozdrawiam.

    --
    Y.

  • 4. Data: 2002-05-19 13:30:03
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ac83ot$sf3$1@news.tpi.pl> Yattaman napisał(a):
> [...]
    > jestem w sytuacji zerofinansowej, liczę na to, że czytając wiadomosci z
    > tej grupy zorientuję sie mniej-więcej, na co zwracać uwagę podczas

    Tutaj, Sławku, nikt Ci nie da złotego rozwiązania... Nikt nie da jakiegokolwiek
    rozwiązania ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 5. Data: 2002-05-19 13:31:10
    Od: ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl>

    Użytkownik "Jan Dziewulski" <f...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > To chyba podpada pod prokuratora.

    Chyba tak... KGP? Przestepstwa elektroniczne?

    Pzdr.

    Marcin/.Barman

  • 6. Data: 2002-05-19 16:00:40
    Od: "Yattaman" <y...@s...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > Tutaj, Sławku, nikt Ci nie da złotego rozwiązania... Nikt nie da
    jakiegokolwiek
    > rozwiązania ;)

    Ale to oczywiście ja sam muszę do rozwiązania dojść, to jest
    bezdyskusyjne !
    To, na co liczę, to to, ze po lekturze tutejszych postów będę wiecej
    wiedzieć, czego sie spodziewać przy szukaniu pracy, przy kontaktach z
    pracodawcami, a nawet, żeby wiedzieć, o co zapytać w razie potrzeby. Na
    grupie, czy kogokolwiek.

    --
    Y.

  • 7. Data: 2002-05-20 09:06:37
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    > Chyba tak... KGP? Przestepstwa elektroniczne?
    >
    > Pzdr.
    >
    > Marcin/.Barman

    Mysle, ze po prostu piractwo.

    --
    Pozdrawiam Tomek - modina
    www.zaduszki.com i...@z...com

  • 8. Data: 2002-05-20 10:12:28
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ponad 8 tys. albumów
    > zapraszam do serwisu:
    >
    > http://www.volume.prv.pl

    Wiesz koleś, u mnie w pracy był taki jeden młody, głupi i naiwny, ktory
    handlował filmami divx. Nawet się reklamował w internecie. Aż pewnego dnia,
    a było to jakiś miesiąc temu przyszli po niego do pracy i wyprowadzili w
    kajdankach.
    On twierdził że policja się nie zajmuje "drobnicą" i sie przekonał. Zarobił
    na filmach ok 1000 zł + dyscyplinarne wyp... z pracy+sprawa karna+konfiskata
    sprzętu komputerowego. Czy było warto? Moim zdaniem nie.
    Aha, na zakończenie dodam, że namierzyła go nie policja tylko goście z
    Warner Bros i to oni skierowali do prokuratury wniosek o ściganie.

    W sumie gówno mnie obchodzi co robisz, ale skoro wywołałeś temat to
    przytoczyłem niedawne zdarzenia z mojej firmy, tak ku przestrodze dla
    innych.

    P.S Niedawno mój kuzyn z Gdańska wpadł na giełdzie bo kupił płyte z pirackim
    softem - sprawa karna+wyp...z pracy. Dla niego to drugie było gorsze bo był
    zawodowym wojskowym w stopniu oficerskim.

    Zdrówko
    wm