PracaGrupypl.praca.dyskusje › absolwent polonistyki - jakie szanse na znalezienie pracy?

  • 1. Data: 2002-05-19 08:49:41
    Temat: Re: absolwent polonistyki - jakie szanse na znalezienie pracy?
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Jak myslicie, gdzie moge szukac pracy?

    W wydawnictwie, jako sekretarka i podobne, na ogolnych zasadach.
    Nie bac sie hipermarketu, ale oczywiscie nie przyjmowac sie do krojenia
    arbuza.
    Masz juz jezykoznawcze przygotowanie, to oszczedzaj kase na angielski :)

    Jakiekolwiek doswiadczenie w handlu czy w innej firmie da Ci podstawe do
    ubiegania sie potem o lepsza prace, ale z rok trzeba przecierpiec.

    Wojtek

  • 2. Data: 2002-05-19 08:50:15
    Od: "Joanna" <d...@p...onet.pl>

    Czesc!
    Za miesiac z kawalkiem koncze polonistyke i tak sie zastanawiam nad
    swoimi szansami znalezienia pracy. Jestem jeszcze oprocz tego na drugim roku
    zaocznych na AE (kierunek szumnie nazywa sie Informatyka w ekonomii, ale jak
    dotad nie mielismy zbyt duzo zajec w pracowni komputerowej, wiec moje
    informatyczne umiejetnosci ograniczaja sie jak dotad do tego, co potrafi
    kazdy przecietny uzytkownik komputera). Poradzcie mi, gdzie procz szkoly
    moge szukac pracy, bo jakos nie bardzo sobie wyobrazam prace w
    hipermarkecie, a w szkole to sami wiecie... Mysle, ze zawod sekretarki jest
    teraz calkiem porzadna profesja, ale tez wymagania stawiane przy rekrutacji
    moga mnie przerosnac, bo moze i zmieszcze sie w przedziale wiekowym, ale nie
    mam "x lat doswiadczenia na podobnym stanowisku" i nie znam biegle trzech
    jezykow;-). Acha, i nie mam dluuugich nog;-)).
    Wiem ze piec lat temu troche nie najlepiej wybralam sobie kierunek
    studiow, ale juz trudno, tak czy siak najwyzszy czas, by sie usamodzielnic.
    Jak myslicie, gdzie moge szukac pracy?
    Pozdrawiam serdecznie
    Joan

  • 3. Data: 2002-05-20 09:47:14
    Od: "Joanna" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jakiekolwiek doswiadczenie w handlu czy w innej firmie da Ci podstawe do
    > ubiegania sie potem o lepsza prace, ale z rok trzeba przecierpiec.

    Dzieki wielkie. Mam nadzieje, ze cos faktycznie znajde.
    Pozdrawiam
    Joan

  • 4. Data: 2002-05-20 09:50:00
    Od: "Joanna" <d...@p...onet.pl>

    hihi:-)
    Z prawie totalnego braku zainteresowania moim mailem wnosze, ze moj
    przypadek jest tak beznadziejny, ze nawet nic mi nie odpowiadacie, zeby mnie
    nie dolowac;-).
    Pozdrawiam
    Joan

  • 5. Data: 2002-05-20 09:58:02
    Od: "Joanna" <d...@p...onet.pl>

    > Masz całkowitą rację.

    Dzieki i za to. Przynajmniej nie bede sie az tak wzdragac przed krojeniem
    arbuza w hipermarkecie;-)
    Pozdrawiam
    Joan

  • 6. Data: 2002-05-20 10:17:02
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Z prawie totalnego braku zainteresowania moim mailem wnosze, ze moj
    > przypadek jest tak beznadziejny, ze nawet nic mi nie odpowiadacie, zeby

    Masz całkowitą rację.

    Zdrówko
    wm

  • 7. Data: 2002-05-21 11:11:47
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>

    On 19/5/02 10:50 AM, in article ac7oko$nc4$...@n...onet.pl, "Joanna"
    <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Czesc!
    > Za miesiac z kawalkiem koncze polonistyke i tak sie zastanawiam nad
    > swoimi szansami znalezienia pracy.

    Proponuje Ci rozwiazanie z wlasnego podworka:
    Zrob kurs (albo naucz sie sama, to skomplikowane nie jest) redaktora
    technicznego albo korektora, zalatw sobie dostep do Internetu (jesli jeszcze
    nie masz), zainwestuj w Acrobata (no i oczywiscie w komputer) i rozeslij
    oferty do agencji reklamowych i wydawnictw - dobra korektorka (=szybka i
    dokladna) to skarb.
    Nie dam Ci gwarancji, ze to wypali, ale taki pomysl mi do glowy przyszedl,
    wiec 'sprzedaje'. Po prostu chyba sam bylbym zainteresowany takimi uslugami.

    Pozdrawiam i powodzenia
    Michal

  • 8. Data: 2002-05-21 14:06:55
    Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Joanna <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:acdk3p$6pu$...@n...onet.pl...

> [...]
    > to inwestowac. I do korekty tez jestem uprawniona, poniewaz na studiach
    > zrobilam sobie tzw. opcje z zakresu edytorstwa, w ramach zajec byla tez
    > korekta. A co do nauczenia sie jeszcze redakcji technicznej, to masz
    swieta
    > racje, trzeba bedzie nad tym siasc i opanowac. W sumie nawet myslalam o
    tym,
    > zeby w pierwszej kolejnosci pochodzic po wydawnictwach, ale agencje
    > reklamowe jakos mi nie przyszly do glowy. "Kupuje" Twoj pomysl z prawdziwa
    > przyjemnoscia i sluze uprzejmie od zaraz jesli potrzebujesz korektora:-)

    To przy pierwszym zleceniu daj mu 20 % upustu, aby wiedzial, ze warto
    ludziom pomagac ;-))))

    BTW, chyba Cie czeka tez zalozenie dzial. gospodarczej :-)

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Anyia

  • 9. Data: 2002-05-21 14:09:43
    Od: "Joanna" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nie dam Ci gwarancji, ze to wypali, ale taki pomysl mi do glowy przyszedl,
    > wiec 'sprzedaje'. Po prostu chyba sam bylbym zainteresowany takimi

    A wiesz, to swietny pomysl. Komputer mam i stale lacze tez, nie musze juz w

  • 10. Data: 2002-05-21 14:21:01
    Od: "Joanna" <d...@p...onet.pl>

    > To przy pierwszym zleceniu daj mu 20 % upustu, aby wiedzial, ze warto
    > ludziom pomagac ;-))))

    Zdecydowanie:-)

    > BTW, chyba Cie czeka tez zalozenie dzial. gospodarczej :-)

    Taaak, ale chyba najpierw warto zrobic porzadne badanie rynku:-) - zanim
    wpakuje sie w kupe papierkow (ZUS, US), wole sie upewnic, ze bedzie mnie
    stac na segregatory:-).

    > Pozdrawiam serdecznie

    I nawzajem
    Joan