PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarabianie - budowanie "refferali"

  • 1. Data: 2002-05-18 20:34:48
    Temat: zarabianie - budowanie "refferali"
    Od: "A.B." <n...@i...pl>

    Chcemy stworzyć pierwszy polski naprawdę duzy i dobrze prosperujący system
    refferali. Jeśli chcesz spróbować swoich sił, zarabiać przez internet,
    jesteś cierpliwy to przyłącz się do nas. Może po pewnym czasie stanie się on
    stałym lub chociaż dodatkowym żródłem dochodu. Wszystko przed nami. Polska
    dopiero się rozwija pod tym względem więc może utrafimy w dobre miejsce.
    Zapraszamy,

    www.downline.prv.pl

  • 2. Data: 2002-05-19 08:16:23
    Temat: Re: zarabianie - budowanie
    Od: "jan tyrmand" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    A.B. <n...@i...pl> napisał(a):

    > Chcemy stworzyć pierwszy polski naprawdę duzy i dobrze prosperujący system
    > refferali. Jeśli chcesz spróbować swoich sił, zarabiać przez internet,
    > jesteś cierpliwy to przyłącz się do nas.

    Jestem cierpliwy dlatego grzecznie zwracam uwage, ze napisales do niewlasciwej
    grupy.

    Tyrmand

  • 3. Data: 2002-05-19 14:00:22
    Temat: Re: zarabianie - budowanie "refferali"
    Od: Billy <k...@g...pl>

    "A.B." <n...@i...pl> wrote in news:ac6dsm$riv$1@news.tpi.pl:

    > Chcemy stworzyc pierwszy polski naprawde duzy i dobrze prosperujący
    > system refferali. Jeśli chcesz spróbowac swoich sil, zarabiac przez
    > internet, jesteś cierpliwy to przylącz sie do nas. Moze po pewnym
    > czasie stanie sie on stalym lub chociaz dodatkowym zródlem dochodu.
    > Wszystko przed nami. Polska dopiero sie rozwija pod tym wzgledem wiec
    > moze utrafimy w dobre miejsce. Zapraszamy,
    >
    > www.downline.prv.pl

    Hmm, ze 2 lata temu jak jeszcze getpaid faktycznie dawaly jakies pieniadze
    powstawaly rozne systemy refferali, obecnie to nie ma sensu ;]
    w sensie sa jeszcze naiwni, ktorzy dopiero teraz sie o takich firmach
    dowiaduja i mysla ze znalezli kure znoszaca zlote jajka ;]

    anyway pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-05-21 06:45:57
    Od: "WOJSAL" <w...@k...net.pl>

    Użytkownik "Billy" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    .

> [...]
    > w sensie sa jeszcze naiwni, ktorzy dopiero teraz sie o takich firmach
    > dowiaduja i mysla ze znalezli kure znoszaca zlote jajka ;]

    Nie masz racji.
    Budowa refferali ma sens tak dlugo dopoki beda istnialy
    networki, MLM, itp.
    A to wlasnie sie rozwija. A wkrotce bedzie do tego
    wykorzystany Internet.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    Gadu-Gadu: 311984
    ICQ: 20466914