PracaGrupypl.praca.dyskusje › comach s.a krakow

  • 1. Data: 2002-05-18 14:24:43
    Temat: comach s.a krakow
    Od: "Arthec" <a...@N...poczta.gazeta.pl>

    czy odbywal ktos praktyki w tej firmie i jakie ma wrazenia?
    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    Jeszcze cos na koniec.
    Czy komus proponowano potem prace. Jak tak to za ile;)

  • 2. Data: 2002-05-18 18:40:39
    Temat: Re: comach s.a krakow
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Chodzi chyba o Comarch ??? Jeśli tak to warto ... tam się załapać !!!

    Wrangler

  • 3. Data: 2002-05-19 10:04:49
    Od: "Arthec" <a...@N...poczta.gazeta.pl>

    Wrangler <a...@i...pl> napisał(a):

    > Chodzi chyba o Comarch ??? Jeśli tak to warto ... tam się załapać !!!
    >
    > Wrangler

    tak oczywiscie ze Comarch, tak sie spieszylem ze zapomnialem;)
    A moze wiecej szczegolow?
    Jak wygladaja praktyki i ... co potem?

  • 4. Data: 2002-05-19 13:40:43
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > tak oczywiscie ze Comarch, tak sie spieszylem ze zapomnialem;)
    > A moze wiecej szczegolow?
    > Jak wygladaja praktyki i ... co potem?

    tzn, jak z praktykami jest to nie wiem, ale jest to jedna z lepszych firm
    informatycznych którą omijały kłopoty finansowe i zwolnienia... nie wiem jak
    teraz się mają w chwili obecnej.

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 5. Data: 2002-05-19 19:43:08
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    a jak jest z siedzeniem po godzinach i robota w weekendy? norma
    tak jak w 50 procent firm informatycznych, czy lepiej?

  • 6. Data: 2002-05-19 20:41:28
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > a jak jest z siedzeniem po godzinach i robota w weekendy? norma
    > tak jak w 50 procent firm informatycznych, czy lepiej?

    Tu jest relacja z czatu z prezesem Comarchu Filipiakiem:
    http://czateria.interia.pl/gosc?cid=766
    Z pytań można wywnioskować ze głównymi internautami byli pracownicy Comarchu
    i Interii.. i można się domyślić że siedzą po godzinach, a sam Filpiak
    stwierdza , "że Kodeks Pracy niestety w Polsce obowiązuję..." :)))

    pozdr

    Krzysiek

  • 7. Data: 2002-05-20 08:52:43
    Od: "Jack's Smirking Revenge" <m...@h...com>

    "Wrangler" <a...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > informatycznych którą omijały kłopoty finansowe i zwolnienia... nie wiem

    Omijaly zwolnienia, powiadasz .... :-)
    JSR

  • 8. Data: 2002-05-20 09:12:53
    Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jack's Smirking Revenge <m...@h...com> w wiadomości do grup

    > jak

    > Omijaly zwolnienia, powiadasz .... :-)

    Nooo, dobre, dobre, omijały ;-)))))
    Ale chyba dzial ds. sprzatania albo gabinety prezesowskie :-))))))

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Anyia

  • 9. Data: 2002-05-20 09:35:33
    Od: "Darek Myśliwiec" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > jest to jedna z lepszych
    > firm informatycznych którą omijały kłopoty finansowe i zwolnienia...

    Jeżeli w ubiegłym roku zwolnili 200 osób i "powiązali sposób wynagradzania
    bardziej z wynikami" (cytuję z pamięci jakiś wywiad) - a co to oznacza to
    każdy wie, a wyniki za pierwszy kwartał tego rozku są fantastyczne inaczej
    to jest to rzeczywiście jedna z lepszych
    firm informatycznych.