PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o dzieło a kuroniówka

  • 1. Data: 2002-05-19 18:23:49
    Temat: umowa o dzieło a kuroniówka
    Od: "Jacek Kowal" <j...@g...pl>

    Witam,

    Mam takie pytanie.Obecnie mam podpisaną umow o dzeło opiewającą tam na jakąś
    kwotę. Chciałbym jednak też zarejestrować się jako bezrobotny. Czy mogę to
    zrobić będąc na umowie o dzieło? Jesli tak?....to do jakiej kwoty?

    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2002-05-19 18:49:34
    Temat: Re: umowa o dzieło a kuroniówka
    Od: "Ocean" <k...@m...pl>

    Z tego co wiem, bedac na zasilku nie mozna podpisywac zadnej umowy - umowy o
    prace, umowy zlecenie, umowy o dzielo. Niedawno podpisywalam kwestionariusz
    bezrobotnego i widniala tam takiego typu klauzula jak wyzej wspomnialam. Tak
    wiec obawiam sie, ze nie bedziesz mogl bedac jednoczesnie na zasilku miec
    podpisana umowe o dzielo.

    Pozdrawiam

    Użytkownik Jacek Kowal <j...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ac8qgc$r3j$...@a...webcorp.pl...

  • 3. Data: 2002-05-19 19:37:18
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    k...@m...pl (Ocean) wrote in <ac8s7v$l9p$1@news.tpi.pl>:

> [...]
    >wiec obawiam sie, ze nie bedziesz mogl bedac jednoczesnie na zasilku miec

    I w druga strone - pospisujac umowe na zlecenie itp., pospisuje sie klauzule,
    ze nie pobiera sie zasilku.

    Pozdrawiam,
    W.

  • 4. Data: 2002-05-20 06:45:17
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    zasiłek jest tu niewazny, liczy sie status bezrobotnego .......

    art.2
    bezrobotnym - oznacza to osobę, o której mowa w art. 1 ust. 2 pkt 1 i 2,
    nie zatrudnioną i nie wykonującą innej pracy zarobkowej, zdolną i gotową
    do podjęcia zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy obowiązującego w
    danym zawodzie .................

    tak wiec bedac bezrobotnym nie mozesz NIC zarabiac.......

    w przyp pobierania zasilku korzystniejsza umowa jest umowa o prace,
    bo zawiesza ona zasilek od dnia rozpoczecia pracy,
    a umowa o dzielo/zlecenie od poczatku miesiaca ... :(

    Jacek

  • 5. Data: 2002-05-21 12:55:07
    Od: m...@p...pl (McMac)

    >tak wiec bedac bezrobotnym nie mozesz NIC zarabiac.......

    A nawet wiecej: nie mozna miec nawet ZAWIESZONEJ dzialalnosci gospodarczej!
    Trzeba zlikwidowac.
    --
    - Maciej Kulawik ----------------

  • 6. Data: 2002-05-22 14:53:01