PracaGrupypl.praca.dyskusjenielegalne oprogramowanie a odpowiedzialnosc pracownika › Re: nielegalne oprogramowanie a odpowiedzialnosc pracownika
  • Data: 2006-11-30 23:13:29
    Temat: Re: nielegalne oprogramowanie a odpowiedzialnosc pracownika
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30 Nov 2006 21:49:16 +0100, t...@o...pl <t...@o...pl>
    w <7...@n...onet.pl> napisał:

    > Ale jak pracodawca moze zwrocic sie do pracownika o odszkodowanie skoro to

    W sądzie sięmoże zwrócić. Z pozwem, że przez działania pracownika
    pracodawca został narażony na stratę.

    > pracodawca stworzyl stanowisko webmastera i on powinien zapewnic narzedzia.
    > Pracownik nic sam nie sciaga tylko pracodawca mu daje plytke z aplikacja i
    > krakiem. Mowi zainstaluj sobie bo ja wczesniej nie zdazylem. Mi chodzi tylko o

    Taak, a jak dojdzie co do czego, to okaże się, że to jednak pracownik
    przytargał do pracy ten program, bo dowodów na coś innego nie będzie.

    > to czy za takie cos beknie tylko pracodawca czy rowniez pracownik bo jesli
    > rowniez pracownik to pozostaje mi albo powiedzenie pracodawcy kupuj legalne
    > oprogramowanie bo ja na nielegalnym nie robie. Pracodawca badz kupi badz wywali
    > pracownika. Choc tego by sie pewnie bal zrobic.

    No i dochodzisz do poprawnych wniosków.
    Jedna taka instytucja wyskakiwała w ekspresowy sposób z kasy, gdy
    okazało się, że na 20 zainstalowanych Office licencje są na 2.

    > tino

    ja czyli jakub
    Revoke.