PracaGrupypl.praca.dyskusjenielegalne oprogramowanie a odpowiedzialnosc pracownika › Re: nielegalne oprogramowanie a odpowiedzialnosc pracownika
  • Data: 2006-12-01 14:25:32
    Temat: Re: nielegalne oprogramowanie a odpowiedzialnosc pracownika
    Od: "D" <d...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

    the_foe wypocił(a):

    > "pracowniczy" >> dysk mp3, ebookow czy divixow. Wszytkie tresci
    > przedmiotowe prawa >> autorskiego, procz programow komputerowych i
    > baz danych mozna uzytkowac bez >> zgody autora, nie mozna jedynie ich
    > rozpowszechniac bez takowej zgody.

    > nie mozesz, lamiesz 118.1 odpowiedniej ustawy.

    > http://tinyurl.com/y5ek2u

    > Art. 23 [tejze ustawy].
    > 1. Bez zezwolenia twórcy wolno nieodpłatnie korzystać z już
    > rozpowszechnionego utworu w zakresie własnego użytku osobistego.
    > Przepis ten nie upoważnia do budowania według cudzego utworu
> [...]

    Reasumujac - zgodnie z tym artykulem oraz z tym co piszesz - nie ma
    podstaw prawnych do tego by ukarac mnie za posiadanie sciagnietych mp3
    oraz divx-ow gdyz w przypadku kontroli ja jedynie posiadam te
    materialy.Nie jest odnotowane skad ja mam cala dyskografie Pink Floyd w
    formacie mp3 czy Pulp Fiction.avi. Czy tak?