PracaGrupypl.praca.dyskusjenielegalne oprogramowanie a odpowiedzialnosc pracownika › Re: nielegalne oprogramowanie a odpowiedzialnosc pracownika
  • Data: 2006-12-01 19:16:16
    Temat: Re: nielegalne oprogramowanie a odpowiedzialnosc pracownika
    Od: "D" <d...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

    the_foe wypocil:

    > nie, jezeli dane materialy zostaly rozpowszechnione legalnie przez
    > wlascicieli praw autroskich. Istnieje spor dotyczacy tzw. screenerow
    > czy czy telecinow. Na pewno dvdripy prawa autorskiego nie lamia,
    > jdnak ich sciaganie czy rozpowszechnianie jest oczywiscie nielegalne

    Czegos chyba nie zrozumialem.Piszesz ze sciaganie czy rozpowszechnianie
    jest nielegalne.W porzadku.Ale jak pisalem, ja tylko posiadam te
    materialy.Owszem - sciagnalem.Ale wiem o tym tylko ja.Jak udowodnia mi
    ze zdobylem je poprzez sciagniecie? Bo zgodnie z tym artykulem
    posiadanie samo w sobie nie jest nielegalne.Wiec na chlopski rozum -
    owszem posiadam, ale nie rozpowszechniam oraz nie udowodnia mi ze je
    sciagnalem wiec jestem czysty.
    Jest jeszcze drugi wariant.Byc moze masz na mysli to, ze najpierw taka
    dyskografia wspomnianego juz Pink Floyd musi byc przez nich za darmo
    gdzies udostepniona, oraz tak samo w przypadku filmu, najpierw musi byc
    on za darmoche wystawiony, i dopiero wtedy moge te materialy posiadac.
    A byc moze calkiem zle rozumuje