PracaGrupypl.praca.dyskusjenielegalne oprogramowanie a odpowiedzialnosc pracownika › Re: nielegalne oprogramowanie a odpowiedzialnosc pracownika
  • Data: 2006-12-02 17:10:05
    Temat: Re: nielegalne oprogramowanie a odpowiedzialnosc pracownika
    Od: the_foe <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 2 Dec 2006 11:26:24 +0000 (UTC), D napisał(a):

    > I wszystko jasne.Wielkie dzieki za konkretne wyjasnienie.Wiec te cale
    > akcje z karami pienieznymi za posiadane mp3 czy divxy to po prostu
    > jedna wielka sciema.Jezeli oprogramowanie ktore posiadam jest w pelni
    > legalne, natomiast mam na dysku pare albumow mp3 oraz filmow to zadnym
    > prawem nie moga mi nic zrobic

    Widze ze nie do konca sluchasz co mowia w TV. Znane "nagonki" w USA na
    uzytkownikow p2p nie godzilo w ich prawo do dozwolonego uzytku (choc w USA
    jest on mniej liberalny niz u nas) tylko pozywano cywilnie udostepniajacych
    tresci objetych prawem autorskim.
    Udostepnianie tresci takze w Polsce jest karalne (chyba do 3 lat - pisze z
    pamieci), tak wiec sciagajac mp3 przez emule grozaCi wieksze konsekwencje
    niz posiadanie nielicencjonowanego softu (do 1 roku).
    Powtorze raz jeszcze - samo posiadanie na dysku mp3 czy divixow jest
    absolutnie legalne.