PracaGrupypl.praca.dyskusjenielegalne oprogramowanie a odpowiedzialnosc pracownika › Re: nielegalne oprogramowanie a odpowiedzialnosc pracownika
  • Data: 2006-12-02 14:30:39
    Temat: Re: nielegalne oprogramowanie a odpowiedzialnosc pracownika
    Od: zch28 <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z tej dyskusji wychodzi, że lepiej nie mieć mp3 i divx (dla świętego
    spokoju.

    Ale mam nadzieję, że nikt się nie przyczepi do np. filmików
    instruktazowych w divixie lub muzyki czy audycji radiowych zgranych do
    mp3, które na 100% są legalne i co do których pochodzenia nie będzie
    wątpliwości np. zgrane kilka godzin muzyki ze stacji radiowej z
    dżinglami, nazwą stacji reklamami albo poucinane kawałki utworów i to w
    gorszej jakości.

    Czy może taki nalot po znalezieniu mp3 nie będzie wnikał co w nich jest
    tylko standardowo zarekwiruje??? Takie pogłoski słyszałem :-(

    Oczywiście potem się wybronię ale po co mi te nieprzyjemności.

    zch