PracaGrupypl.praca.dyskusje › niedziela w delegacji?

  • 1. Data: 2006-05-19 20:30:31
    Temat: niedziela w delegacji?
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    czesc
    Czy za niedziele spedzona w delegacji nalezy sie dzien wolny ?
    Jarod

  • 2. Data: 2006-05-20 10:24:30
    Temat: Re: niedziela w delegacji?
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Jarod napisał(a):
    > czesc
    > Czy za niedziele spedzona w delegacji nalezy sie dzien wolny ?
    > Jarod

    Polecam kupno kodeksu pracy (10 zł) i jego lekturę.

    Michał
    ===============
    m...@o...pl
    www.prawo.hg.pl
    GG 5024066

  • 3. Data: 2006-05-20 12:26:32
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > Polecam kupno kodeksu pracy (10 zł) i jego lekturę.

    dziekuje za bardzo rzeczowa odpowiedz na temat :P
    Jarod

  • 4. Data: 2006-05-20 14:59:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e4mqsm$e8g$1@nemesis.news.tpi.pl Mecenas
    <m...@p...pl> pisze:

    > Polecam kupno kodeksu pracy (10 zł) i jego lekturę.
    Po co człowieka wkręcasz? 10 zł to 3-4 piwa. ;))
    Przecież KP w necie za darmo.

    Jotte

  • 5. Data: 2006-05-20 18:31:15
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > Przecież KP w necie za darmo.

    a mozesz pomoc zlokalizowac info o ktore prosze... bo ja wiem, ze jest
    kodeks w necie i chyba nie oto pytalem zaczynajac watek. Bo w kodeksie jest
    info o pracy w niedziele ale nie widze tam info apropo delegacji. Wogole pod
    jakim haslem sa delegacje w kodeksie ???
    Jarod

  • 6. Data: 2006-05-20 18:49:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e4nn4k$hk$1@news.onet.pl Jarod
    <b...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Bo w kodeksie
    > jest info o pracy w niedziele ale nie widze tam info apropo delegacji.
    > Wogole pod jakim haslem sa delegacje w kodeksie ???
    To nie w KP, źle szukasz. Delgacja to w terminologii prawa pracy "podróż
    służbowa".
    Zobacz Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 czerwca
    1998 r. w sprawie zasad ustalania oraz wysokości należności przysługujących
    pracownikom z tytułu podróży służbowej na obszarze kraju.
    I tu masz tu trochę:
    http://www.poradaprawna.pl/artykul.php?id=5180

    Jotte

  • 7. Data: 2006-05-20 20:13:29
    Od: "Michal" <m...@N...gazeta.pl>

    > Czy za niedziele spedzona w delegacji nalezy sie dzien wolny ?
    Siema
    Jesli pracujesz na zwykly UoP czyli 40 godzin w tygodniu od poniedzialku do
    piatku, to za dzien prace w sobote nalezy sie dodatkowo 50% stawki
    podstawowej, natomiast za prace w niedziele i swieta nalezy sie 100%
    dodatku.
    Czyli jak za dzien zarabiasz 100 do za sobote powinienes dostac 150 a za
    niedziele i swieta 200.
    Sorki ale Nie mam dzis czasu szukac tego w KP
    Zaznaczam ze podany przyklad moze nie obowiazywac w przypadu zawartych
    szczególnych porozumien zbiorowych, sformuowan zawartych w umowie np. o
    usrednieniu czasu racy z 3-4 miesiecy, czy zasad szcególnych wymiaru czasu
    pracy w danym okresie
    Pozdrawiam,
    Michal

  • 8. Data: 2006-05-22 12:40:22
    Od: Kuba Panas <K...@l...waw.pl.UsunTo>

    Jarod napisał(a):
    > czesc
    > Czy za niedziele spedzona w delegacji nalezy sie dzien wolny ?
    > Jarod
    Podróż, czy spotkanie?
    Na delegacji szkolisz się, czy pracujesz?
    Polska czy Zagranica?
    Po mojej ostatniej rozmowie z kadrową (w urzędzie państwowym, więc KP i
    takie inne są przestrzegane raczej rygorystycznie) wiem, że:
    Za podróż w dzień wolny dodatkowy dzień wolny się nie należy, ale wlicza
    się do liczenia diet.
    Za szkolenia w dzień wolny też nie.
    Dzień wolny przysługuje, jeśli w trakcie delegacji w dniu wolnym
    "pracujesz". W moim przypadku spotkanie biznesowe w Boże Ciało należy
    traktować jak pracę, więc dostanę dzień wolny.