PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o podwyzke / jakie zarobki na stanowisku administratora (bazy) danych?

  • 1. Data: 2006-05-19 15:46:20
    Temat: pytanie o podwyzke / jakie zarobki na stanowisku administratora (bazy) danych?
    Od: Pawel K <p...@i...pl>

    witam

    od prawie roku pracuje w duzej fimie produkcyjnej, a od kilku miesiecy
    jestem tam zatrudniony na stanowisku administartora danych
    (administrator bazy danych, data clerk). dla nie wtajemniczonych powiem
    ze praca polega na wklepywaniu danych produkcyjnych do excela i
    tworzenia z tego roznego rodzaju statystyk i podsumowan. odkad jestem
    administratorem danych moje kwalifikacje w tym kierunku bardzo sie
    podniosly i do tej pory nie bylo problemu z ktorym bym sobie nie
    poradzil. jak to sie mowi, nie ma ludzi nei zastapionych, ale moge z
    calym przekonaniem stwierdzic ze jesli nagle zrezygnowalbym z tej pracy
    to przy pierwszym wysypaniu sie statystyk firma mialaby problem, bo
    statystyki te jako jedyny znam prawie na wylot i wiem gdzie szukac
    przyczyn bledow. ponadto robie duzo wiecej niz nalezy do moich
    obowiazkow i chcialbym w zwiazku z powyzszym zlozyc podanie o podwyzke,
    ale nie wiem jak ksztaltuja sie zarobki na tym stanowisku w naszym
    kraju. widzialem jedna oferte z Irlandii gdzie oferowali 12E/h, ale to
    sa inne realia :)
    bede ogromnie wdzieczny za podanie przykladowych plac.

    w zwiazku z tym ze chcialbym zlozyc podanie o podwyzke mam tez kilka
    pytan w tej kwestii poniewaz jak dotad nei mialem okazji o to prosic.
    1. co lepsze, wylacznie rozmowa z przelozonym czy wreczenie na pismie
    podania a pozniej rozmowa? (jezeli na pismie to czy wpisac jaka kwote
    chcialbym zarabiac?)
    2. w podaniu napisac o kwalifikacjach typu wyksztalcenie, jezyk
    angielski czy ograniczyc sie do tego co jest mi niezbedne na danym
    stanowisku?
    3. jak wyglada takie podanie? czy moge wzorowac sie na ukladzie jak w
    liscie motywacyjnym? (z lewej u gory moje dane: imie, nazwisko, adres,
    telefon, mail; z prawej miasto, data, ponizej z prawej do Sz.P ....,
    ponizej od akapitu tresc podania w kilku linijkach co by sie nei
    rozpisywac; pisac "prosze o pozytywne rozpatrzenie mojego podania"? na
    dole z wyrazami szacunku.............

    z gory wielkie dzieki za wszelkie odpowiedzi i sugestie

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-20 09:50:22
    Od: d...@g...pl

> [...]
    > sa inne realia :)
    > bede ogromnie wdzieczny za podanie przykladowych plac.

    Kolega programuje bazy danych (C++, MySQL, skonczona informatyka na
    uniwersytecie- studia dzienne) i zarabia okolo tysiaka netto (z tym ze w
    niewielkim, 200-tysiecznym miescie). Praca troszke sie rozni od Twojej ale moze
    to Ci pomoze jako punkt odniesienia.

  • 3. Data: 2006-05-20 10:20:38
    Od: Pawel K <p...@i...pl>

    d...@g...pl wrote:

> [...]
    > niewielkim, 200-tysiecznym miescie). Praca troszke sie rozni od Twojej ale moze

    dzieki
    tysiac netto to lekka przesada. co za czasy...

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-05-20 11:35:16
    Od: d...@g...pl

    > dzieki
    > tysiac netto to lekka przesada. co za czasy...

    Przy czym nie zalamywalbym rak- to jesr jego pierwsza robota, wczesniej zlapal
    na studiach zaledwie kilka fuch na umowe-zlecenie. W wiekszych miastach, dla
    kandydatow z odpowiednim doswiadczeniem rozmowa zaczyna sie ponoc od 2k dla
    swiezakow po studiach :)

  • 5. Data: 2006-05-20 13:15:30
    Od: "Marcin" <h...@o...pl>

    [ciach]
    ja bym proponowal rozmowe w cztery oczy z osoba, ktora ma wyplyw na Twoje
    wynagrodzenie.
    jakies oficjalne pismo napisalbym tylko wtedy, gdybym mial jakas inna prace
    na oku i moglbym sie zwolnic w przypadku odmowy.
    pozdrawiam.

  • 6. Data: 2006-05-21 15:20:51
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    d...@g...pl wrote in news:11af.000000fc.446efef4@newsgate.onet.pl:

> [...]
    > wiekszych miastach, dla kandydatow z odpowiednim doswiadczeniem
    > rozmowa zaczyna sie ponoc od 2k dla swiezakow po studiach :)

    to masz pojecie o rynku pracy - nie ma co!

    pzdrv;
    adas;

  • 7. Data: 2006-05-21 16:12:40
    Od: d...@g...pl

    > to masz pojecie o rynku pracy - nie ma co!

    to nie przypuszczenia, lecz fakt- swoja opinie opieram na zarobkach moich
    znajomych z Wroclawia i Krakowa- jeden jako informatyk w banku, drugi w firmie
    prywatnej (obydawj po studiach inf. odpowiednio na polibudzie i uniwersytecie)