PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zatrudnię programistę, Gdańsk

  • 1. Data: 2006-05-19 13:48:32
    Temat: Zatrudnię programistę, Gdańsk
    Od: "JMP" <b...@j...com.pl>

    JMP, Złoty Autoryzowany dystrybutor Systemu SYMFONIA, zatrudni:
    programistę z umiejętnościami programowania w języku VBA, SQL

    Oferty pisemne prosimy kierować na adres:
    JMP, 80-462 Gdańsk, Al. Jana Pawła II 20 lub b...@j...com.pl

  • 2. Data: 2006-05-19 16:34:25
    Temat: Re: Zatrudnię programistę, Gdańsk
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 19 May 2006 15:48:32 +0200, użyszkodnik "JMP" <b...@j...com.pl>
    napisał:

    > JMP, 80-462 Gdańsk, Al. Jana Pawła II 20 lub b...@j...com.pl

    o kurde, w Gdańsku tez ulica tego całego Pawła

    nazwijmy ten kraj Pawłogród i będzie spokój a nie tak detalicznie, w
    każdym mieście a tu ulica Pawła a to lotnisko Pawła, a to pomnij Pawła

    --
    futszaK
    601061867

  • 3. Data: 2006-05-19 18:09:41
    Od: bojster <b...@u...net>

    futszaK wrote:

    > o kurde, w Gdańsku tez ulica tego całego Pawła
    >
    > nazwijmy ten kraj Pawłogród i będzie spokój a nie tak detalicznie, w
    > każdym mieście a tu ulica Pawła a to lotnisko Pawła, a to pomnij Pawła

    A czemuż od razu miąć?

  • 4. Data: 2006-05-20 14:57:27
    Od: "Tomek" <s...@n...pl>

    > o kurde, w Gdańsku tez ulica tego całego Pawła
    >
    > nazwijmy ten kraj Pawłogród i będzie spokój a nie tak detalicznie, w
    > każdym mieście a tu ulica Pawła a to lotnisko Pawła, a to pomnij Pawła

    Jak bedziesz kiedyś tak wielki jak On to może też ci pomnik postawią

    Tomek

  • 5. Data: 2006-05-20 14:58:38
    Od: "Tomek" <s...@n...pl>

    > Jak bedziesz kiedyś tak wielki jak On to może też ci pomnik postawią

    Ale to Ci raczej nie grozi jak będziesz na poważne posty pisał takie bzdury

    Tomek

  • 6. Data: 2006-05-22 10:11:28
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 20 May 2006 16:57:27 +0200, użyszkodnik "Tomek" <s...@n...pl>
    napisał:

    > Jak bedziesz kiedyś tak wielki jak On to może też ci pomnik postawią

    nie chce byc wielki, nie chce żeby mi stawiali pomniki, martwi mnie
    trwonienie pieniędzy podatników na jego pomniki na co drugiej wiosce

    wole żeby te pieniadze poszły na lepsze wynagrodzenia dla osób które
    chcą w tym kraju coś jeszcze robić zamiast wjeżdżać za granice bo tu
    mało płacą