PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prośba o ocenę CV

  • 1. Data: 2006-05-20 08:18:35
    Temat: Prośba o ocenę CV
    Od: Puzuma <p...@v...pl>

    Prosze o ocenę CV
    http://republika.pl/ocelotsjungle/files/myCV_v0_3_do
    pokazania2.pdf

    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2006-05-20 08:57:41
    Temat: Re: Prośba o ocenę CV
    Od: "wow" <q...@o...pl>

    Format wyglada ok z kolejnoscia mozna zmienic (ja bynajmniej tak robie)
    czyli dane, historia zatrudnienia, historia edukacji, umiejetnosci zawodowe
    (jak najwiecej slow kluczowych wlasnie tak jak masz) i na koncu dopiero inne
    , data zbędna i tak zawsze bedziesz dawal aktualne CV; mozesz rozdzielic
    skill'e zawodowe od skili socjologicznych. przydaje sie stan cywilny i
    narodowosc jezeli masz miec wersje po ang. oraz znajomosc jezykow i
    poziom ich znajomosci

  • 3. Data: 2006-05-20 10:07:38
    Od: " Aneczka" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Puzuma <p...@v...pl> napisał(a):

    > Prosze o ocenę CV
    > http://republika.pl/ocelotsjungle/files/myCV_v0_3_do
    pokazania2.pdf

    Będę brutalna - masz 32 (33?) lata i nigdzie jeszcze nie pracowałeś? Przyznam,
    że - jak dla mnie - wygląda to co najmniej... podejrzanie w świecie, gdzie
    zdziwienie budzi już 24-latek bez zadnego doświadczenia.

    Z pozostałych - miejsce urodzenia - zupełnie niepotrzebne. Podobnie data
    (powinna być na liście motywacyjnym, nie na CV). Umiejętności wartałoby
    jeszcze bardziej podzielić (teraz jest tam wszystko na raz), albo choćby
    inaczej wyróżnić (ten angielski tam ginie).
    Natomiast umiejętności "zawodowe" - super zrobione.

    Pozdrawiam,
    Aneczka

  • 4. Data: 2006-05-20 12:09:54
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Taka sobie moja opinia:

    Programowanie: wskaż narzędia, jakimi się posługujesz. Np. C++ jest
    językiem, ale na czymś musiałeś pisać: C++Builder, Visual C++ itd. Język, to
    połowa umiejętności. Narzędzie i biblioteki z nim związane, to druga połowa.

    Wskaż, jakimi projektami możesz się pochwailć i w jakich środowiskach. W
    czym pisałeś gry? Jakie gry i czy są ukończone? Na podstawie tego, co
    napisałeś można mieć tylko wrażenie, że liznąłeś trochę programowania na
    studiach i znasz kilka programów na poziomie przeciętnego użytkownika,
    (Gimp, Corel itp.). Zastanawiająca jest ta grafika 3D, ale nie napisałeś, zy
    się tylko bawiłeś, czy coś w tym zrobiłeś. Wygląda mi na to, że umiesz coś
    więcej, ale nie wykazałeś tego wyraźnie.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 5. Data: 2006-05-20 12:30:51
    Od: "Michał Popowski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Puzuma <p...@v...pl> napisał(a):

    > Prosze o ocenę CV
    > http://republika.pl/ocelotsjungle/files/myCV_v0_3_do
    pokazania2.pdf

    > Z góry dziękuję.

    Wydaje mi się, ze lekką ręką odajesz górną część CV.
    Niepotrzebnie dużo miejsca na Imię i nazwisko i adres. Powiedzmy sobie szczeże
    "2" odstępy między wierszami i czcionka 16 to przesada. Zdjęcie też można
    troche upchać.
    Datę w CV ? a widziałem ich z tysiące pierwszy raz widze to w CV? Co najmniej
    nietypowe. Dalej - Doświadczenia nie ma - to sie rzuca w oczy. Ale rozumiem
    ze ukończyłeś 2 kierunki studiów ( jedne bez obrony - licencjat) w trybie
    dziennym?

    Nic nie robiłeś: praktyki, staże - prace dorywcze, umowy o dziło lub zlecenia?
    Napewno coś robiłeś? To jest tak, albo masz skrajnie bogatych rodziców albo
    żyjesz powietrzem?? Rety Ja bym zwariował gdybym nic nie mogł robić?

    Wg mnie kolejność taką powinnienes zachować:

    1.dane adresowe + zdjęcie po prawej
    2. Doświadczenie zawodowe
    3. Szkolenia + dodatkowe kursy lub praktyki
    4. Języki obce? Angielski to jedno, ale jesli znasz drugi język koniecznie to
    zaznacz.
    5. Umiejetności na twoim miejscu bym porangował.

    Tz. C++ to konkret - ok
    SQL - jak najbardziej
    tworzenie stron WWW - tak
    programów do grafiki 2D - tak
    Zagadnienia związane z programowaniem grafiki 3D,

    Może troche krócej to opisać, jak edziesz miał profolio to i tak wyjdzie co
    potrafisz.

    To są twoje mocne strony!!!to jest jedna grupa atutów

    Symulacje fizyczne
    Obliczenia numeryczne

    ale juz to:

    Elastyczność i zdolność do szybkiej nauki - cecha charakteru
    Umiejętność wyszukiwania i pozyskiwania informacji - cecha osobowosci, jestes
    aktywny
    Bezkonfliktowość i umiejętność pracy zarówno samodzielnie jak i w grupie-
    cecha charakteru
    to bym dodał do umiejętności "innych, lub też cech osobowości".

    6 Wykształcenie? napisz że to są dzienne studia. Napisz też coś więcej o
    aktywności studenckiej, własnych pracach, może jakieś publikacje?

    1993 - 1999 - a studia trwaja 5 lat zatem powinneneś ukończyć je w 1998 - do
    tego się doczepią. Czemu nieskonczyłeś ich - możesz napisać że sie niebawem
    bronisz.

    7. Tak ubogo z zainteresowaniami. Pamiętaj lepiej mieć specyficzne
    zainteresowania, czyli jesli sztuki walki to okreś o jaką technike chodzi?
    napisz czy ćwiczysz i ew. coś wiecej o swoich sukcesach. Programowanie - tu
    przyda sie profolio z próbkami prac.

    Czego mi ( nie mam monopolu na prawdę ) brakuje:

    - prawo jazdy kat B
    - aktywności zawodowej, jakiejkolwiek- coś chyba robiłeś?
    - masz jakieś certyfikaty? ja mam taką rubrykę szkolenia i kursy - warto coś
    takiego ukończyć. Jeśli informatyka może być pomyslał o akademi Cisco?
    przynajmniej pierwsze 4 semestry. Nie mowie o Oracle ani o MS bo to kosztuje
    już dużo.
    Piszac CV - zrób sobie na kartce : moje mocna strony, i słabe, atuty i rzeczy
    które wolisz przemilczć. Pamiętaj nie tylko ty skłądasz CV. Doświadczenie to
    waża rubryka.

  • 6. Data: 2006-05-20 13:25:11
    Od: "Piotr" <...@...pl>

    Witaj,

    Będę trochę krytyczny. CV jest generalnie (nie jestem specjalistą
    ale prosisz
    o ocenę) w porządku. Tyle tylko, że niczym się nie wyróżnia (forma,
    styl, itp.).
    Jest po prostu bardzo przeciętne. Trudno powiedzieć czego mu
    brakuje - po prostu takie jak wszystkie (nie wchodząc w szczegóły
    merytoryczne odnośnie kwalifikacji).

    Piotr

  • 7. Data: 2006-05-20 14:28:59
    Od: "Rep" <r...@T...onetMA.pl>

    Użytkownik "Puzuma" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Prosze o ocenę CV
> [...]

    Witam,

    Nie chcialem zakladac nowego tematu, wiec pisze tutaj gdyz jest to czesciowo
    zwiazane. Mam taki uklad CV.

    PERSONAL DETAILS
    EDUCATION
    CERTIFICATES
    SKILLS AND ADDITIONAL INFORMATION
    WORK EXPERIENCE
    INTERESTS

    Jestem w polowie studiow, moje doswiadczenia zawodowe nie sa w zaden sposob
    zwiazane z branza IT, dlatego postanowilem umiescic je pod koniec. Czy to
    dobry pomysl?

  • 8. Data: 2006-05-20 14:47:28
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Puzuma <p...@v...pl> napisał(a):

    > Prosze o ocenę CV
    > http://republika.pl/ocelotsjungle/files/myCV_v0_3_do
    pokazania2.pdf

    > Z góry dziękuję.

    Jesli zaczales studia w 1993 roku, to masz teraz 31-32 lat i nigdy nie
    pracowales ? Czarno widze twoje szanse na rynku pracy.

    Co do twoich umiejetnosci, to przede wszystkich trudno zrozumiec jakiej pracy
    szukasz, gdyz to co wpisales to jakies mydlo i powidlo. Nie wiadomo, czy
    interesuje cie praca programisty, administratora, web mastera czy cos takiego.

    Poza tym, to twoje umiejetnosci to raczej takie puste sformulowania. Dla
    pracodawcy taka wyliczanka nie podparta doswiadczeniem, to znaczy udzialem w
    jakis projektach, to puste slowa. Pizesz, ze znasz C++ w stopniu
    zaawansowanym, ale na jakiej podstawie pracodawca ma to przyjac, jesli nie
    piszesz niczego, co by ten fakt uprawdopodobnialo. Skad niby wiesz, ze znasz
    "w stopniu zaawansowanym".

    Na twoim miejscu to bym przede wszystkim sie jakos "zorientowal" na konkretny
    charakter pracy i pod tym katem uwypuklal swoje umiejetnosci. Z tym co
    napisales to raczej nie wroze ci innej kariery, niz "informatyk w firmie" -
    czyli taka dziewczyna do wszystkiego.

  • 9. Data: 2006-05-20 16:55:41
    Od: Puzuma <p...@v...pl>

    Dziękuję wszystkim za ocenę.

    > Jesli zaczales studia w 1993 roku, to masz teraz 31-32 lat i nigdy nie
    > pracowales ? Czarno widze twoje szanse na rynku pracy.

    Poprostu nie mam możliwości i "ochoty" kontynuowania tego co mnie
    zajmowało przez ostatnie kilka lat. Czy to takie dziwne chcieć całkowicie
    zmienić swoje życie i zacząć od zera?

> [...]
    > charakter pracy i pod tym katem uwypuklal swoje umiejetnosci. Z tym co
    > napisales to raczej nie wroze ci innej kariery, niz "informatyk w

    To CV miało być zorientowane w kierunku programowania gier albo aplikacji
    graficznych.

    > Wskaż, jakimi projektami możesz się pochwailć i w jakich środowiskach.

    Zamieścić link do strony z programem?

  • 10. Data: 2006-05-20 17:00:37
    Od: Puzuma <p...@v...pl>