PracaGrupypl.praca.dyskusje › moderowanie ppo

  • 61. Data: 2004-09-17 20:47:47
    Temat: Re: moderowanie ppo
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Wed, 25 Aug 2004 09:13:45 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "Piotr Neil Gawronski" <p...@p...com> napisał w
    >wiadomości news:qmWWc.23667$k4.459330@news1.nokia.com...

    >Spokojnie. Kluczowym jest słowo "próby" ;-)

    Nie Sigurd, kluczowym było zaproszenie Cie do współpracy i zrobienie z
    Ciebie dupka.

    Jak już pisałem - przy Twoim udziale poświęciłbym swój czas i się tym
    zajął - rozważ to w kategoriach "kaktus wyrośnie" i "czołg jedzie"...

    Ja nie mogę nic nikomu obiecać, bo charytatywnie to ja się mogę z
    takich - bez obrazy dla baranów - baranów jak Ty ponabijać, a i to nie
    zawsze, bo często i przez kilka tygodni nie mam czasu na takie drobne
    przyjemności...

  • 62. Data: 2004-09-17 20:49:07
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Wed, 25 Aug 2004 10:37:07 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "Asmodeusz" <c...@n...prv.pl> napisał w
    >wiadomości news:cghj4h$1pr$1@korweta.task.gda.pl...

    >Ale to nie jest _praca_. Miejsce takich ogłoszeń jest gdzie indziej
    >(pl.biznes?).

    To JEST praca. W epoce samozatrudnienia, biznesów rodzinnych i "innych
    takich". Wyjdź z formaliny i przetrzyj oczka.

  • 63. Data: 2004-09-17 20:50:04
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Wed, 25 Aug 2004 12:51:54 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "Sebastian Jedruszczak" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    >A jakbyś żył z renty, to renta byłaby pracą?
    >Nie, współpraca między firmami nie jest pracą.

    Bo co ? Bo tak ?

  • 64. Data: 2004-09-18 07:45:28
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DT" <d...@A...pl> napisał w wiadomości

    > Nie Sigurd, kluczowym było zaproszenie Cie do współpracy i zrobienie z
    > Ciebie dupka.

    Uuuuu, nerwusie puściły?

    > Jak już pisałem - przy Twoim udziale poświęciłbym swój czas i się tym
    > zajął - rozważ to w kategoriach "kaktus wyrośnie" i "czołg jedzie"...

    Wiesz, ja jestem cały czas gotów, mogę to RFD pisać w dowolnym momencie...

> [...]
    > takich - bez obrazy dla baranów - baranów jak Ty ponabijać, a i to nie
    > zawsze, bo często i przez kilka tygodni nie mam czasu na takie drobne

    ...nawet dla tekiego prymitywnego chama jak Ty.

    Sigurd

  • 65. Data: 2004-09-18 11:03:34
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 18 Sep 2004 09:45:28 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "DT" <d...@A...pl> napisał w wiadomości

    > Uuuuu, nerwusie puściły?

    > Wiesz, ja jestem cały czas gotów, mogę to RFD pisać w dowolnym
    > momencie...

    przeciez sie wycofales i napisales, ze nie dasz rady, gdy podalem o co
    chodzi.
    Moze byc samochod w kazdym kolorze pod warunkiem, ze bedzie to kolor
    czarny?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 66. Data: 2004-09-18 11:29:30
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:opseirn8ms4iukdk@krzysztofc...

    > przeciez sie wycofales i napisales, ze nie dasz rady, gdy podalem o co
    > chodzi.

    Z RFD się nie wycofałem. Softu nie napiszę. RFD napiszę.
    A obiecywałem to wtedy, kiedy podnosiły się głosy, że RFD jest tak
    skomplikowanym dokumentem, że zwykły śmiertelnik nie jest w stanie go
    napisać.

    > Moze byc samochod w kazdym kolorze pod warunkiem, ze bedzie to kolor
    > czarny?

    Może być samochód w dowolnym kolorze, ale nie w zestawie z torem wyścigowym.

    Sigurd
    PS. Poza tym, ja bym się na Twoim miejscu dobrze zastanowił (niezależnie od
    tego, co sądzisz o całej kwestii RFD), czy chcesz sprawiać wrażenie
    popierającego DT, wraz z całym jego prymitywnym chamstwem, które właśnie
    zaprezentował. Bo mam nadzieję, że nie miałeś takiego zamiaru, ale trochę
    wyszło, jakbyś jego styl popierał...

  • 67. Data: 2004-09-18 11:43:23
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 18 Sep 2004 13:29:30 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:opseirn8ms4iukdk@krzysztofc...

    > Z RFD się nie wycofałem. Softu nie napiszę. RFD napiszę.

    To w takim razie, jesli sie nie wycofales, to byloby milo jesli bys
    napisal.
    Nie chodzilo o napisanie softu, tak przy okazji, a o nieznajomosc
    mozliwych rozwiazan, dajacych opisywany efekt.Cos pisala Nina Liedke na
    podobny temat na ta grupe w swoich postach, ale nie potrafie tego
    rozgryzc, jak rozwiazana podobna sprawe w przypadku podanej przez nia
    grupy.

> [...]
    > napisać.

    > Może być samochód w dowolnym kolorze, ale nie w zestawie z torem

    Jak wyzej. Gdyby sprawa byla prosta i typowa, to sam juz bym dawno napisal.

> [...]
    > zaprezentował. Bo mam nadzieję, że nie miałeś takiego zamiaru, ale trochę

    "Przyjaciol nikt nie bedzie mi wybieral wrogow poszukam sobie sam"

    Czy mam rozumiec, ze ty z kolei w pelni popierasz chamskie odzywki
    moderatora?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 68. Data: 2004-09-18 12:47:39
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:opseitilpk4iukdk@krzysztofc...

> [...]
    > podobny temat na ta grupe w swoich postach, ale nie potrafie tego
    > rozgryzc, jak rozwiazana podobna sprawe w przypadku podanej przez nia

    Ale, sorry, ja się gubię. I już do końca nie wiem, co ja tak naprawde mam
    napisać. Bo najpierw były głosy, że chcecie odmoderować grupę. Jesli tak, to
    nie ma problemu z RFD, napiszę.
    Potem, żeby zmienić FAQ i na tej podstawie zmienić zasady moderowania. W
    takim wypadku w ogóle nie trzeba pisać RFD, tylko na grupie przedyskutować i
    przegłosować FAQ.
    Potem, zeby wprowadzić jakieś mechanizmy moderacji, automaty etc. Kwestia
    tego, co to dokładnie ma być. Bo, jak na razie, to ja szczerze mówiąc nie
    wiem, czy jest osiągnięty jakiś consensus. Ty miałeś jakieś propozycje,
    innym się podobały lub nie. Poza tym, jest tu dośc kluczowa sprawa - trzeba
    uzyskać akceptację tych zmian albo u obecnych moderatorów, albo znaleźć
    nowych, których się wpisze w RFD. Bo wbrew woli nikogo do moderacji w RFD
    wpisać nie wolno...

    A tak btw. Liedtke, nie Liedke. Wypada znać nazwisko jednej z jaśniejszych
    postaci polskiej science-fiction ;-)

    > "Przyjaciol nikt nie bedzie mi wybieral wrogow poszukam sobie sam"
    > Czy mam rozumiec, ze ty z kolei w pelni popierasz chamskie odzywki
    > moderatora?

    Nie, ale jednak moderator w tym stylu chyba nigdy nie dyskutował. Ale,
    cozywiście, masz rację.

    Sigurd

  • 69. Data: 2004-09-18 16:03:45
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 18 Sep 2004 14:47:39 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > uzyskać akceptację tych zmian albo u obecnych moderatorów, albo znaleźć
    > nowych, których się wpisze w RFD. Bo wbrew woli nikogo do moderacji w RFD

    Wymienilismy publicznie posty na temat mojej propozycji.
    Nie przypominam sobie, zeby ktos zaprotestowal.
    Pozostaja kwestie techniczne, potem opublikowanie na grupie, dyzkusja i na
    koniec jesli przejdzie na png to glosowanie.
    Dlaczego martwisz sie 10-a innymi sprawami, skoro jestem jedyna osoba
    ktora odpowiedziala publicznie na twoja propozycje.
    ps. po sp Zajdlu reszte czytam juz wybiorczo a nie caly
    kanon.Najwazniejsze, ze wiesz o kogo chodzi i moze cos ci dadza informacje
    ze wspazanego posta.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 70. Data: 2004-09-18 20:25:09
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Sat, 18 Sep 2004 09:45:28 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "DT" <d...@A...pl> napisał w wiadomości

    >Uuuuu, nerwusie puściły?
    Ano nie da się ukryć. Puściły. Bardzo mi przykro z tego powodu i
    przepraszam.

    >Wiesz, ja jestem cały czas gotów, mogę to RFD pisać w dowolnym momencie...
    Ty jesteś jak kogutek na wietrze. Akurat napsać ("zmodyfikować jak
    najmniej") RFD to nie jest duży problem - gdy miało dojść do jakichś
    rzeczywistych działań to się rakiem wycofałeś.

    >...nawet dla tekiego prymitywnego chama jak Ty.
    Nawet. Ale dla mnie byś tego nie robił - już Ci mówiłem, że mi tak
    naprawdę nie zależy.