PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niemcy - praca zapytanie...

  • 1. Data: 2004-08-23 23:24:04
    Temat: Niemcy - praca zapytanie...
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

    Witam wszystkich !

    Moze juz bylo w archiwum ale nie mam zbytnio czasu i mozliwosci na
    szperanie aby sie dowiedziec :(
    mam pytanko odnsnie pracy w Niemczech dla informatykow na takzwana
    zielona karte (chyba dobrze zrozumialam przy rozmowie z Niemcami:))

    Pewna firma Niemiecka chce mnie sciagnac do pracy i wlasnie chcialabym
    sie dowiedzic jak to jest z ta legalna praca na zielona karte.. jakie
    sa warunki, i o ile pamietam kiedys byly okreslone kwoty ile powinien
    zarazbiac czlowieczek na zielonej karcie rocznie...

    Jakby ktos mial informacje na ten temat, link lub cokolwie to bardzo
    bym prosila o info :0

    Z gory serdecznie dziekuje

    Pozdrawiam wszystkich

    Jagodka

  • 2. Data: 2004-08-25 12:02:52
    Temat: Re: Niemcy - praca zapytanie...
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > Jakby ktos mial informacje na ten temat, link lub cokolwie to bardzo
    > bym prosila o info :0

    www.polonia-it.org - jezeli nie tam to nie wiem gdzie moglabys cos znalezc
    ;)

    FMT