PracaGrupypl.praca.dyskusje › moderowanie ppo

  • 51. Data: 2004-08-25 08:23:13
    Temat: Re: moderowanie ppo
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    Rafti wrote:

    > A ja pamiętam, że za czasów poprzedniego moderatora nie było takich
    > dyskusji. Skoro nie zmieniły się zasady umieszczania ogłoszeń na p.p.o a
    > wraz ze zmianą moderatora drastycznie spadła ilość publikowanych
    > ogłoszeń, to o czymś chyba to świadczy, prawda?

    No świadczy. O tym że moderator mógłby być lepszy. Ale czytając wątki z
    sugestiami zmiany moderatora nie widziałem żadnych propozycji, na kogo
    zmienić. Ani żadnych chętnych by osobiście się tym zająć.
    Więc pozostaje się cieszyć że ktokolwiek chce moderować, nawet jeśli
    zdaniem paru osób poświęca na to zbyt mało czasu.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 52. Data: 2004-08-25 08:37:07
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Asmodeusz" <c...@n...prv.pl> napisał w
    wiadomości news:cghj4h$1pr$1@korweta.task.gda.pl...

    > Co do p 11. Dużo ludzi żyje z drobnych, pojedyńczych zleceń, lub ma
    > stałą, bardzo źle płatną pracę, a tak naprawdę żyje właśnie ze zleceń.
    > Takie osoby mają zazwyczaj zarejestrowaną DG, zaś oferujący "współpracę
    > firm" zazwyczaj dla tej grupy są interesujący.

    Ale to nie jest _praca_. Miejsce takich ogłoszeń jest gdzie indziej
    (pl.biznes?).

    Sigurd

  • 53. Data: 2004-08-25 08:41:39
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    krzysztofsf wrote:

    > Dokladnie. Ja to widze tak:
    > Aby Państwa ogłoszenie pojawiło się na grupie pl.praca.oferowana, musi
    > spełniać następujące wymagania:

    A ja to widzę tak:

    [ ... ]

    > zlikwidowane. musi mieć poprawnie zakodowane polskie litery zgodnie z
    > normą
    > ISO-8859-2 (o ile ogłoszenie zawiera polskie litery) - dopuszczalne
    > jest
    > ustawienie kodowania ISO-8859-1 lub US-ASCII w przypadku braku polskich
    > liter w ogłoszeniu

    Moim zdaniem ten punkt powinien pozostać. Ustawienie kodowania nie jest
    jakąś barierą dla piszących.

    [ ... ]

    > 10. ogłoszenie z daną ofertą pracy może zostać wysłane ponownie nie
    > wcześniej
    > niż po 2 tygodniach od ostatniej publikacji na grupie
    > 11. zabronione jest wysyłanie ogłoszeń dotyczących tylko i wyłączenie
    > współpracy firm

    A te powinny zniknąć. 2 tygodnie to zbyt długi czas. Czasem proces
    rekrutacji jest dość krótki. A jeśli w ciągu np. tygodnia na ofertę nie
    odpowie interesujący kandydat, to i tak wiadomo że ogłoszenie pójdzie
    jeszcze raz. Po co czekać ?
> [...]

    > Moderator może, ale _nie musi_ poinformować o odrzuceniu
    > ogłoszenia.Czas oczekiwania na publikacje wynosi do 24 godzim.

    A tego nie rozumiem. Znaczy sensu. Bo informację o odrzuceniu można
    zrobić automatem. A 24 godz. czasu oczekiwania na publikację nie można
    zagwarantować w przypadku moderatora wolontariusza.

    Ps. Odnośnie p.11. Też należę do osób które zarabiają na chleb pracując
    na etacie. Za to na szynkę już z DG, więc takie ogłoszenia mi się
    podobją :)

  • 54. Data: 2004-08-25 10:43:39
    Od: Sebastian Jedruszczak <j...@o...pl>

    > Ale to nie jest _praca_. Miejsce takich ogłoszeń jest gdzie indziej
    > (pl.biznes?).

    hm... ciekawe dla mnie to jest praca ja z tego zyje :p

    --
    jondro

  • 55. Data: 2004-08-25 10:51:54
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Jedruszczak" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > hm... ciekawe dla mnie to jest praca ja z tego zyje :p

    A jakbyś żył z renty, to renta byłaby pracą?
    Nie, współpraca między firmami nie jest pracą.

    Sigurd

  • 56. Data: 2004-08-25 11:14:31
    Od: " Uzytkownik" <k...@N...gazeta.pl>

    Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik " Uzytkownik" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:cgfdvl$2kn$1@inews.gazeta.pl...

    > No, popatrz. Biedny TS, takie numery mu za plecami robią.

    Chodzilo mi o to, ze bez zgoy userow niewiele by z tego wyszlo. podkreslilam
    rowniez fakt, ze zgoda taka, czy nawet zadanie pojawily sie w czasie, gdy
    byl inny moderator

    > Żądaj! I to stanowczo żądaj! Nie poddawaj się!

    Sama niewiele zdzialam

  • 57. Data: 2004-08-25 13:01:44
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Leon napisał(a):

    > tydzień. Pytanie jest następujące co można zrobić w tej sprawie
    > jak najszybciej??

    nic..

    a propos: w ciagu tego tygodnia zalapalem jedno zleconko z ogloszenia,
    ktore by nie przeszlo przez moderacje ;-)

    bylo milo, kaska drobna, ale zawsze cos. szkoda, ze to tak jednorazowo
    ;-( bo p.p.o wrocila do swojej sredniowiecznej formy.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

  • 58. Data: 2004-08-25 16:39:54
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    złoty w news:cgg9l8$mro$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > ...taaa? ..a mozesz podac KONKRETNIE-ile wynosi
    > ta wiekszosc?! chetnie poznam szczegoly twoich wyliczen.

    Przecież wyżej wyraźnie napisałem dlaczego uważam, że większość jest za
    moderacja (inaczej - sposób wyliczenia) - bo grupa pozostaje moderowana :-)

    > Mnie szczerze mowiac wali totalnie, czy jakiekolwiek oferty beda
    > sie pojawialy na pl.praca.oferowana -

    No ja też tam nie zaglądam ;-)

    > lecz zaczyna mnie draznic podejscie pewnej grupy osob tutaj
    > piszacych, typu: "ciiiii...-i tak sie nie da nic zrobic"

    To niby ja? ;-) To napiszę jaśniej - jak najbardziej się da! Tylko muszą
    tego chcieć użytkownicy - nie pojedyncze przypadki i nie krzykacze :-) Po
    prostu nie wierzę w "grupę trzymającą władzę" ;-) Nec Herkules contra
    plures ;-)

    --
    pozdrawiam
    Greg

  • 59. Data: 2004-08-25 16:43:34
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Rafti w news:cghb27$6vr$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > A ja pamiętam, że za czasów poprzedniego moderatora
    > nie było takich dyskusji.

    No to widac za krotko tutaj jestem, bo nie pamietam takich czasow ;-)

    > Skoro nie zmieniły się zasady umieszczania ogłoszeń na
    > p.p.o a wraz ze zmianą moderatora drastycznie spadła ilość
    > publikowanych ogłoszeń, to o czymś chyba to świadczy, prawda?

    Tak - o tym, ze moderator jest czlowiekiem ;-)

    --
    pozdrawiam
    Greg

  • 60. Data: 2004-08-26 19:08:54
    Od: koctyxa <t...@v...wmid.amu.edu.pl>

    Tue, 24 Aug 2004 23:42:54 +0200 mgl (m...@s...net) szumi:

    > zgłoś RFD zamiast leniwie narzekać. W razie niepowodzenia hierachia
    > alt.pl.* to dobre miejsce dla mniej popularnych i potrzebnych grup.

    Ależ chyba nie chcesz powiedzieć, że ppo jest nie bardzo potrzebne.
    A wysyłanie reformatorów/rewolucjonistów "na Madagaskar" nie wydaje
    mi się rozsądnym głosem w dyskusji. Tematem, pozwól sobie przypomnieć,
    jest: co zmienić, aby ppo była lepsza dla -biorców i -dawców. Nie:
    czy ppo jest prowadzona najlepiej jak się da.

    koctyxa