PracaGrupypl.praca.dyskusjemoderowanie ppo › Re: moderowanie ppo
    From: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: moderowanie ppo
    Date: Sat, 18 Sep 2004 13:29:30 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@host-ip189-217.crowley.pl

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:opseirn8ms4iukdk@krzysztofc...

    > przeciez sie wycofales i napisales, ze nie dasz rady, gdy podalem o co
    > chodzi.

    Z RFD się nie wycofałem. Softu nie napiszę. RFD napiszę.
    A obiecywałem to wtedy, kiedy podnosiły się głosy, że RFD jest tak
    skomplikowanym dokumentem, że zwykły śmiertelnik nie jest w stanie go
    napisać.

    > Moze byc samochod w kazdym kolorze pod warunkiem, ze bedzie to kolor
    > czarny?

    Może być samochód w dowolnym kolorze, ale nie w zestawie z torem wyścigowym.

    Sigurd
    PS. Poza tym, ja bym się na Twoim miejscu dobrze zastanowił (niezależnie od
    tego, co sądzisz o całej kwestii RFD), czy chcesz sprawiać wrażenie
    popierającego DT, wraz z całym jego prymitywnym chamstwem, które właśnie
    zaprezentował. Bo mam nadzieję, że nie miałeś takiego zamiaru, ale trochę
    wyszło, jakbyś jego styl popierał...