PracaGrupypl.praca.dyskusjemoderowanie ppo › Re: moderowanie ppo
    From: DT <d...@A...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: moderowanie ppo
    Date: Sat, 18 Sep 2004 20:25:09 GMT

    On Sat, 18 Sep 2004 09:45:28 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "DT" <d...@A...pl> napisał w wiadomości

    >Uuuuu, nerwusie puściły?
    Ano nie da się ukryć. Puściły. Bardzo mi przykro z tego powodu i
    przepraszam.

    >Wiesz, ja jestem cały czas gotów, mogę to RFD pisać w dowolnym momencie...
    Ty jesteś jak kogutek na wietrze. Akurat napsać ("zmodyfikować jak
    najmniej") RFD to nie jest duży problem - gdy miało dojść do jakichś
    rzeczywistych działań to się rakiem wycofałeś.

    >...nawet dla tekiego prymitywnego chama jak Ty.
    Nawet. Ale dla mnie byś tego nie robił - już Ci mówiłem, że mi tak
    naprawdę nie zależy.