PracaGrupypl.praca.dyskusje › moderowanie ppo

  • 81. Data: 2004-09-22 16:28:09
    Temat: Re: moderowanie ppo
    Od: "Immona" <n...@s...pl>

    "Pawel Kender Maczewski" <p...@o...pl> wrote in message
    news:slrncl32tv.4nf.pawelma@dziubiak.maczewski.dyndn
    s.org...

    > [...]
    >
    > Na ppo powinny byc oferty.
    > Informacje o rekrutacji można z powodzeniem zamieszczać na ppd. I byłoby
    > ok... i webmasterzy by sie dowiedzieli...

    Widac ktos sobie wzial do serca, ze na grupy wysyla sie tresci zgodne z
    nazwami grup, a w szczegolnosci ogloszenia tylko na grupy ogloszeniowe :)
    Nic sie nie stalo,a blad byl ewidentnie wysylajacego, zas webmasterzy i tak
    sie dowiedzieli. Sadze jednak, ze forma samego linka do strony, na ktorej
    jest oferta, z krotkim opisem w poscie: lokalizacja/zawod/forma
    zatrudnienia, bez pelnej oferty, moglaby byc przepuszczana. Nie kazdemu sie
    chce przeformulowywac ogloszenie wg regul ppo. A sytuacja jest w Polsce
    taka, ze pracodawcom szukajacym pracownikow zycie powinnismy raczej ulatwiac
    niz utrudniac.

    > No, ale to było ogłoszenie. Pewnie do tego spełniało wymogi...

    Pewnie tak. Albo moderacja kilka lat temu byla lagodniejsza niz teraz. :)
    Chyba znajde to ogloszenie w googlu i sprawdze...

    > Rany, ja sam dawałem w sumie kilka ogłoszeń na ppo. FAQ nie czytałem.
    > Wystarczy przejrzeć troche ogłoszeń, żeby załapać, w czym rzecz i jak
    > powinno być napisane ogłoszenie zeby przeszło.
    > Więcej pracy wymaga zamieszczenie ogłoszenia w portalu lub w gazecie...

    Ppo jest w cenie. Znam co najmniej dwie firmy korzystajace z ppo i wiem, ze
    jak ktos odpowiada "W odpowiedzi na ogloszenie z pl.praca.oferowana", a nie
    "w odpowiedzi na ogloszenie w gazecie", to ma plusa na wstepie za to, ze
    szuka na Internecie i wie, gdzie szukac.

    Ja bym zrobila (tego wniosku prosze nie traktowac powaznie, to tylko
    marzenie o niebieskich migdalach) osobna grupe pl.praca.oferowana.handlowcy
    i nie wpuszczala na ppo tych szukajacych przedstawicieli handlowych :)

    I.

  • 82. Data: 2004-09-22 16:43:12
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Immona] - 2004-09-22 18:28:

    > taka, ze pracodawcom szukajacym pracownikow zycie powinnismy raczej ulatwiac
    > niz utrudniac.

    Nie wiem właściwie dlaczego ale czytając ten fragment wskoczył mi do łba
    Hausner i jego pomysł ułatwienia życia pracodawcom poprzez zwiększenie
    obciążeń ZUS :D

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 83. Data: 2004-09-22 17:03:05
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    On 2004-09-22, Immona <n...@s...pl> wrote:

    > Widac ktos sobie wzial do serca, ze na grupy wysyla sie tresci zgodne z
    > nazwami grup, a w szczegolnosci ogloszenia tylko na grupy ogloszeniowe :)
    A... to mam nie czytać nazw grup? :-) Ok, następnym razem zamiast na
    alt.pl.sex.smoking-fetish napiszę tu :-)

    > Sadze jednak, ze forma samego linka do strony, na ktorej
    > jest oferta, z krotkim opisem w poscie: lokalizacja/zawod/forma
    > zatrudnienia, bez pelnej oferty, moglaby byc przepuszczana.
    Ehh. nie po to czytam ppo, zeby potem jeszcze łazić po stronach.
    Pewnie jeszcze przeładowanych flaszem, grafiką i dżawaskryptem, żeby
    przypadkiem nie dało się wejść gdzie trzeba.
    Jak juz sie zamieści ten krótki opis: lokalizacja, zawód, forma zatrudnienia,
    to mozna i dopisać o co chodzi z pracą. Albo przekleić z w/w strony.
    Zresztą, oferty 'programista PHP' wystarczy zobaczyć. W 80% wymagają znajomości
    np. fotoshopa. A co to ma do programistów?

> [...]
    >
    > Pewnie tak. Albo moderacja kilka lat temu byla lagodniejsza niz teraz. :)
    > Chyba znajde to ogloszenie w googlu i sprawdze...

    Czekam :-)

> [...]
    > "w odpowiedzi na ogloszenie w gazecie", to ma plusa na wstepie za to, ze
    > szuka na Internecie i wie, gdzie szukac.

    ppo jeszcze kiedys mirrorowały inne serwisy. Pamiętam jak się zdziwiłem, jak
    dostałem maila 'w odpowiedzi na ogłoszenie zamieszczone w portalu pracuj.pl'...
    myślę sobie - w życiu nie zamieszczalem tam ogłoszenia - i cv do śmieci. Potem
    zobaczyłem, że mirrorują... i wygrzebałem ze śmieci, żeby być uczciwym :-)

    > Ja bym zrobila (tego wniosku prosze nie traktowac powaznie, to tylko
    > marzenie o niebieskich migdalach) osobna grupe pl.praca.oferowana.handlowcy
    > i nie wpuszczala na ppo tych szukajacych przedstawicieli handlowych :)

    Jakis czas temu byloby jeszcze zapotrzebowanie na
    pl.praca.oferowana.sklep-internetowy-w-php-mysql ;-) Teraz na szczęście jest
    to odsiewane... Za co, Ci, Przemku, dziekuje ;-)

    Kender

    --
    "Come on, Doc. Give a good blow."
    [Kaylee in "Out Of Gas" Episode, Firefly]

  • 84. Data: 2004-09-22 17:49:58
    Od: <c...@n...pl>

    "Pawel Kender Maczewski" <p...@o...pl> wrote in message
    s.org...
> [...]
    :)

    > Czekam :-)

    Prosze bardzo:

    http://www.google.pl/groups?dq=&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&g
    roup=pl.praca.oferowana&
    as_drrb=b&as_mind=8&as_minm=9&as_miny=2001&as_maxd=2
    2&as_maxm=9&as_maxy=2001
    &selm=9of6s7%2439b%241%40aquarius.webcorp.pl

    "Firma prowadzaca szkolenia nawiaze wspolprace z osoba mogaca poprowadzic
    szkolenia z zakresu rozpoznawania prawdziwych i falszywych banknotow." To
    zdanie i kontakt. W temacie: "Wroclaw, zatrudnimy szkoleniowca". Czy dzis by
    to przeszlo? Pytanie z cala powaga kieruje do obecnych moderatorow.

    I.

  • 85. Data: 2004-09-22 17:56:25
    Od: "Immona" <n...@n...pl>

  • 86. Data: 2004-09-23 09:50:50
    Temat: ZUS znowu, bylo Re: moderowanie ppo
    Od: "Związek Pracodawców Dolnego Śląska" <b...@n...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości
    > From: [Immona] - 2004-09-22 18:28:

    > Nie wiem właściwie dlaczego ale czytając ten fragment wskoczył mi do łba
    > Hausner i jego pomysł ułatwienia życia pracodawcom poprzez zwiększenie
    > obciążeń ZUS :D

    Pewnie dlatego, ze piszac "sluzbowo" z pracy i prywatnie wieczorem z domu
    glosze te same poglady :)

    Przypomne raz jeszcze:
    www.zusdajnamluz.pl

    Akcja przyniosla pewne efekty, tzn. rzad troche zlagodzil projekt - jednak
    nadal chca podniesc ZUS przedsiebiorcom, tyle tylko, ze troche mniej, ale
    nadal za duzo. Dobra wiadomosc jest taka, ze w Polsce mozna wbrew
    rozpowszechnionym opiniom cos zdzialac calkowicie czystym lobbingiem.

    http://gospodarka.gazeta.pl/podatki/1,25044,2287065.
    html - o zmianach, jakie
    zaproponowal rzad
    http://gospodarka.gazeta.pl/podatki/1,25044,2297234.
    html

    Przy okazji taka uwaga: o ile duze przedsiebiorstwa rozumieja koniecznosc
    laczenia sie w dzialaniach lobbingowych, to do aktywizacji malych
    przedsiebiorcow - mimo powodzenia tej akcji - jeszcze nam wiele brakuje.
    Zapracowani, nie maja czasu. Latwo uwierzyc, ze sa rzeczywiscie zapracowani,
    ale teraz sie bedzie wiele dzialo wokol malych przedsiebiorstw - w zwiazku z
    UE i z kolejnymi pomyslami rzadu (np. bardziej restrykcyjna niz unijna
    definicja malego przedsiebiorstwa, kolejny bubel prawny). Jak werbowalismy
    male firmy do uczestnictwa w projekcie TMS (www.zpds.com.pl/tms.html), to
    bylo to chwilami bardzo trudne - niektorzy przedsiebiorcy sie bali, ze
    jestesmy firma akwizycyjna, inni mowili, ze nie moga wyjechac na dwa dni i
    zostawic interesu. Niemieccy partnerzy, jak im powiedzielismy, ze byly
    trudnosci, absolutnie nie chcieli uwierzyc, ze daje sie ludziom cenne rzeczy
    za darmo i jeszcze ich trudno namowic na to, zeby je wzieli. Na szczescie
    dotyczylo to tylko czesci firm, ale wydaje mi sie, ze trzeba bedzie duzo
    pracy u podstaw, zeby niektorych malych przedsiebiorcow odzwyczaic od
    myslenia "Ja musze pilnowac swojego interesu i nie mam czasu ani ochoty na
    zadne sprawy publiczne".

    C. Oleszkiewicz
    Biuro ZPDS
    www.zpds.com.pl