PracaGrupypl.praca.dyskusjemoderowanie ppo › Re: moderowanie ppo
    From: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: moderowanie ppo
    Date: Sat, 18 Sep 2004 14:47:39 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@host-ip189-217.crowley.pl
    <cgffd6$1jn$1@korweta.task.gda.pl> <cgfgkt$4j2$1@news.onet.pl>
    <cgfma2$b5g$1@inews.gazeta.pl> <cgftnn$9uc$1@news.onet.pl>
    <v...@4...com>
    <opsc9dg7q84iukdk@krzysztofc>
    <l...@4...com>
    <qmWWc.23667$k4.459330@news1.nokia.com> <cghee8$kg9$1@news.onet.pl>
    <n...@4...com> <cigpad$108$1@news.onet.pl>
    <opseirn8ms4iukdk@krzysztofc> <cih6ee$bc$1@news.onet.pl>
    <opseitilpk4iukdk@krzysztofc>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:opseitilpk4iukdk@krzysztofc...

    > Nie chodzilo o napisanie softu, tak przy okazji, a o nieznajomosc
    > mozliwych rozwiazan, dajacych opisywany efekt.Cos pisala Nina Liedke na
    > podobny temat na ta grupe w swoich postach, ale nie potrafie tego
    > rozgryzc, jak rozwiazana podobna sprawe w przypadku podanej przez nia
    > grupy.

    Ale, sorry, ja się gubię. I już do końca nie wiem, co ja tak naprawde mam
    napisać. Bo najpierw były głosy, że chcecie odmoderować grupę. Jesli tak, to
    nie ma problemu z RFD, napiszę.
    Potem, żeby zmienić FAQ i na tej podstawie zmienić zasady moderowania. W
    takim wypadku w ogóle nie trzeba pisać RFD, tylko na grupie przedyskutować i
    przegłosować FAQ.
    Potem, zeby wprowadzić jakieś mechanizmy moderacji, automaty etc. Kwestia
    tego, co to dokładnie ma być. Bo, jak na razie, to ja szczerze mówiąc nie
    wiem, czy jest osiągnięty jakiś consensus. Ty miałeś jakieś propozycje,
    innym się podobały lub nie. Poza tym, jest tu dośc kluczowa sprawa - trzeba
    uzyskać akceptację tych zmian albo u obecnych moderatorów, albo znaleźć
    nowych, których się wpisze w RFD. Bo wbrew woli nikogo do moderacji w RFD
    wpisać nie wolno...

    A tak btw. Liedtke, nie Liedke. Wypada znać nazwisko jednej z jaśniejszych
    postaci polskiej science-fiction ;-)

    > "Przyjaciol nikt nie bedzie mi wybieral wrogow poszukam sobie sam"
    > Czy mam rozumiec, ze ty z kolei w pelni popierasz chamskie odzywki
    > moderatora?

    Nie, ale jednak moderator w tym stylu chyba nigdy nie dyskutował. Ale,
    cozywiście, masz rację.

    Sigurd