PracaGrupypl.praca.dyskusje › ppo - mala statystyka

  • 1. Data: 2004-08-24 08:54:16
    Temat: ppo - mala statystyka
    Od: "alex" <p...@p...onet.pl>

    Mala statystyka dzialania PPO bez moderacji vs. PPO z "moderacja"

    Wczoraj (23.08) pierwszy dzien moderacji (po przerwie). Na grupie pojawily sie
    34 ogloszenia.

    Dokladnie tydzien temu (16.08) w dniu BEZ MODERACJI ogloszen bylo dokladnie 100.
    Nietrudno obliczyc, ze 2/3 ogloszen wysylanych na grupe jest przechwytywane i
    odrzucane przez, delikatnie mowiac, zbyt ambitnego "moderatora".

    Do powyzszych danych komentarz jest chyba zbyteczny... Warto by jednak bylo aby
    moderatorzy zastanowili sie troche nad soba i tym co robia...

    pozdrawiam serdecznie,
    alex

  • 2. Data: 2004-08-25 08:59:40
    Temat: Re: ppo - mala statystyka
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    alex wrote:

    > Do powyzszych danych komentarz jest chyba zbyteczny... Warto by jednak bylo aby
    > moderatorzy zastanowili sie troche nad soba i tym co robia...

    Warto by było, żeby ogłoszeniodawcy zastanowili się trochę nad sobą i
    tym co robią: np. zorientowali się w zasadach zamieszczania ogłoszeń.

    Gawron

  • 3. Data: 2004-08-25 09:21:08
    Od: "Leon" <a...@l...pl>

    Użytkownik "Piotr Neil Gawronski" <p...@p...com> napisał w
    wiadomości news:0yYWc.23555$g4.443878@news2.nokia.com...

    > Warto by było, żeby ogłoszeniodawcy zastanowili się trochę nad sobą i
    > tym co robią: np. zorientowali się w zasadach zamieszczania ogłoszeń.
    >
    > Gawron
    W zasadzie masz racje po prostu moderatorzy zastanawiają się teraz za
    ogłoszeniodawców :-) generalnie już prawdę mówiąc mnie to nie dotyczy ale
    trochę szkoda że jeśli ktoś próbuje skrytykować powstala sytuację na ppo to
    pojawia się ktoś kolejny mówiący : - jest ok co się czepiacie i przesuwa
    dyskusje na tematy techniczne albo nie mające nic wspólnego z poprzednimi
    postami. A moze takiego kogoś nie interesuje szukanie pracy tylko właśnie
    co? Nie rozumiem tego całkowicie. To co dzieje się na ppo jest dla mnie co
    najmniej niezrozumiałe, ale najwidoczniej nie dla wszystkich.