PracaGrupypl.praca.dyskusje › media markt

  • 11. Data: 2010-08-04 20:14:21
    Temat: Re: media markt
    Od: zenek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-08-04 22:07, Smok Eustachy pisze:

    > Weź pod uwagę że gościu w Media Markt _musi_ skutecznie przekazywać treści

    Zajebiscie skutecznie, jak chcialem kupic karte miniSD to "SPECJALYSTA"
    odradzal bo to karty do telefonow komorkowych.

  • 12. Data: 2010-08-04 20:14:39
    Od: "tuMEk" <t...@g...pl>

    Użytkownik "quasi" <s...@s...spamem.pogania> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Znajomy pracuje. Jak rozmawiałem z nim jakiś rok temu to mówił że około
    > 1600 na ręke.

    o dzieki wielkie ,cos konkretnego:-)

  • 13. Data: 2010-08-04 20:37:43
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    W dniu 2010-08-04 20:16, Jotte pisze:
    > W wiadomości news:4c59a7a5$0$17095$65785112@news.neostrada.pl quasi

    > Q**a, więcej niż nauczyciel mianowany...

    Akurat on jest magister fizyki

  • 14. Data: 2010-08-04 20:41:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c59cf9a$0$17083$65785112@news.neostrada.pl quasi
    <s...@s...spamem.pogania> pisze:

    > Akurat on jest magister fizyki
    No i co?
    Może umie kłaść glazurę.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2010-08-04 20:49:57
    Od: r...@m...com

    > Ale nie dostanie rocznego urlopu.
    > Ani też nie może sobie pić kawy i czytać gazety w pracy ;)

    I jest to praca na dwie zmiany, 7 dni w tygodniu (wg grafiku).

  • 16. Data: 2010-08-04 21:01:15
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 04 Aug 2010 22:12:23 +0200, Jotte napisał(a):

    > W wiadomości news:i3ch9m$io7$5@news.net.icm.edu.pl Smok Eustachy
    /.../
    > Jakie treści?

    No te co przekazuje
    Nauczyciel nie musi a nawet nie powinien.

  • 17. Data: 2010-08-04 21:04:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i3cker$io7$7@news.net.icm.edu.pl Smok Eustachy
    <s...@w...pl> pisze:

    > No te co przekazuje
    > Nauczyciel nie musi a nawet nie powinien.
    Przyznam, że jakoś nie czuję tego dowcipasa.

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2010-08-04 21:13:11
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    W dniu 2010-08-04 22:41, Jotte pisze:
    > No i co?

    No i nic. Po studiach nie znalazł pracy "w zawodzie" (a co w Polsce może
    robić mgr fizyki poza pracą w szkole czy na uczelni?) i poszedł do
    mediamarkt i tak już jakoś został na kilkanaście miesięcy. Rozmawiałem z
    nim rok temu więc do tej pory może znalazł coś lepszego.

  • 19. Data: 2010-08-04 21:20:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c59d7ea$0$2595$65785112@news.neostrada.pl quasi
    <s...@s...spamem.pogania> pisze:

    > No i nic. Po studiach nie znalazł pracy "w zawodzie" (a co w Polsce może
    > robić mgr fizyki poza pracą w szkole czy na uczelni?)
    Nie mam pojęcia.
    Może do seminarium iść albo do klasztoru?

    > i poszedł do mediamarkt
    A mógł do seminarium albo do klasztoru.

    > i tak już jakoś został na kilkanaście miesięcy.
    To się zdarza.
    Ale zawsze może wstąpić do seminarium albo do klasztoru.

    > Rozmawiałem z nim rok temu więc do tej pory może znalazł coś lepszego.
    Może wstąpił do seminarium albo do klasztoru?

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2010-08-05 00:03:44
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    W dniu 04.08.2010 23:13, quasi pisze:

    > No i nic. Po studiach nie znalazł pracy "w zawodzie" (a co w Polsce może
    > robić mgr fizyki poza pracą w szkole czy na uczelni?)

    Mechanika, elektryka, optyka, matematyka... Do wyboru, do koloru. Trzeba
    tylko chcieć i ewentualnie uzupełnić wiedzę. Fizyka jest doskonałą bazą
    wyjściową dla wielu zawodów.

    --
    live_evil