PracaGrupypl.praca.dyskusje › media markt

  • 1. Data: 2010-08-04 14:40:10
    Temat: media markt
    Od: tumek <t...@g...pl>

    sluchajcie co tu wiedziec praktycznego w temacie pracy "doradcy
    fachowego" na dziale? O cos szczególnego pytać? Czego się spodziewać ?
    Może ktoś czyta kto rabotaje w MM... Jaki tam poziom zarobków..z 1700
    będzie ?
    --
    pozdro
    tumek

  • 2. Data: 2010-08-04 14:55:37
    Temat: Re: media markt
    Od: zenek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-08-04 16:40, tumek pisze:
> [...]
    > fachowego" na dziale? O cos szczególnego pytać? Czego się spodziewać ?
    > Może ktoś czyta kto rabotaje w MM... Jaki tam poziom zarobków..z 1700

    Fachowy doradca musi tak zbajerowac klienta zeby ten kupil towar bez
    roznicy czy to marchewka czy stare kapcie.

  • 3. Data: 2010-08-04 15:45:47
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "tumek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > sluchajcie co tu wiedziec praktycznego w temacie pracy "doradcy
    > fachowego" na dziale? O cos szczególnego pytać? Czego się spodziewać ?

    Cóż, będziesz musiał czytać tekst z ulotek dołączonych do sprzętu a w
    przypadku klientów mniej dociekliwych kłamać ile się da.

    e.

  • 4. Data: 2010-08-04 17:47:14
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

> [...]
    > fachowego" na dziale? O cos szczególnego pytać? Czego się spodziewać ?
    > Może ktoś czyta kto rabotaje w MM... Jaki tam poziom zarobków..z 1700

    Znajomy pracuje. Jak rozmawiałem z nim jakiś rok temu to mówił że około
    1600 na ręke.

  • 5. Data: 2010-08-04 18:16:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c59a7a5$0$17095$65785112@news.neostrada.pl quasi
    <s...@s...spamem.pogania> pisze:

    > Znajomy pracuje. Jak rozmawiałem z nim jakiś rok temu to mówił że około
    > 1600 na ręke.
    Q**a, więcej niż nauczyciel mianowany...

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2010-08-04 19:40:39
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 4 Aug 2010 20:16:28 +0200, Jotte napisał(a):

    > Q**a, więcej niż nauczyciel mianowany...

    Ale nie dostanie rocznego urlopu.
    Ani też nie może sobie pić kawy i czytać gazety w pracy ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2010-08-04 19:45:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:30qmb28pl5vy$.dlg@kapselek.net Kapsel
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Ale nie dostanie rocznego urlopu.

    I nie musi mieć nawet matury.

    > Ani też nie może sobie pić kawy i czytać gazety w pracy ;)
    To tak jak każdy urzędas, biurwa, prezesik, poseł itp.
    Jeszcze by tego brakowało...

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2010-08-04 19:48:11
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał

    > Cóż, będziesz musiał czytać tekst z ulotek dołączonych do sprzętu a w
    > przypadku klientów mniej dociekliwych kłamać ile się da.

    Niezbędna też jest umiejętność szybkiego slalomu między regałami i
    skutecznego chowania się przed klientami.

    Pozdrawiam
    K.

  • 9. Data: 2010-08-04 20:07:18
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 04 Aug 2010 20:16:28 +0200, Jotte napisał(a):

    > W wiadomości news:4c59a7a5$0$17095$65785112@news.neostrada.pl quasi

    > Q**a, więcej niż nauczyciel mianowany...

    Weź pod uwagę że gościu w Media Markt _musi_ skutecznie przekazywać treści

  • 10. Data: 2010-08-04 20:12:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i3ch9m$io7$5@news.net.icm.edu.pl Smok Eustachy
    <s...@w...pl> pisze:

    > Weź pod uwagę że gościu w Media Markt _musi_ skutecznie przekazywać treści
    Jakie treści?

    --
    Jotte