PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozliczenie wynagrodzenia

  • 1. Data: 2010-08-01 07:38:03
    Temat: rozliczenie wynagrodzenia
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    Witam!
    Jak obliczyć prawidłowo należne wynagrodzenie za część etatu?
    Umowa na 1/2 etatu, a faktyczna liczba przepracowanych godzin w tygodniu
    to 23 (w "normalnych" godzinach pracy) + 2 na przyjęcie i rozliczenie
    towaru)
    Ja obliczyłem to tak, że najpierw sprawdziłem liczbę dni roboczych w
    danym miesiącu ( w lipcu 22), następnie zamieniałem to na godziny (4,4
    tygodnia x 42 = 184,8, następnie wynagrodzenie za 1/2 etatu dzieliłem
    przez 1/2 tej kwoty (92,4) a nastpnie pomnożyłem przez liczbę
    fakrtycznie przepracoeanych godzin nadliczbowych.
    Wynagrodzenie zasadnicze + wynagr. za godz. nadliczbowe = wynagr. za
    dany miesiąc.
    Czy pracownikowi zatrudnionemu na 1/2 etatu ekwiwalent za prani odzieży
    roboczej należy się:
    a ) w pełnej wysokości
    b) w 1/2 wysokości
    c) nie należy się?