PracaGrupypl.praca.dyskusje › wegiel z czech ....

  • 1. Data: 2010-08-03 20:07:09
    Temat: wegiel z czech ....
    Od: tumek <t...@g...pl>

    rozwalaja mnie takowe ogloszenia
    cytuje :

    " * Potężną motywację do pracy -im więcej sprzedaż tym więcej zarobisz.
    * Możliwość zarabiania ponad 10.000 zł miesięcznie.
    * Gwarancję, że jeśli nic nie sprzedasz to nic nie zarobisz!
    * Szkolenia produktowe.
    "

    czyli nic nie sprzedaz - nic nie zarobisz czyli podstawy NIET - GWARANTOWANE
    masz problem - szukaj firmy w czechach....

    http://www.praca.pl/site/s,joboffers,type,page,id,11
    0244,from,email.html

    --
    pozdro
    tumek

  • 2. Data: 2010-08-03 20:50:37
    Temat: Re: wegiel z czech ....
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 03-08-2010 o 22:07:09 tumek <t...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > czyli nic nie sprzedaz - nic nie zarobisz czyli podstawy NIET -
    > GWARANTOWANE
    > masz problem - szukaj firmy w czechach....

    Przynajmniej uczciwie sprawa przedstawiona. Nic nie robisz - nic nie
    zarobisz ;-)
    Odnosnie wegla, to wystarczy jeden konkretny klient i faktycznie mozna
    niezle zarobic.

    A juz najlepszym wyjsciem, jest skup dlugow kopalnianych - wtedy ma sie i
    wegiel za pol darmo... Ale zeby miec dojscie do tych dlugow, to lapowki
    dla prezesow kopaln zaczynaja sie od x xxx xxx zl ;-)

    Szczesliwi rowniez ci, co maja za wujka prezesa kopalni. Moze Jotte jest
    wlasnie takim wybrancem? :-D

    PS. Mowa o polskich _panstwowych_ kopalniach.

    --
    SprzedamTO.pl

  • 3. Data: 2010-08-03 23:30:37
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "tumek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > * Możliwość zarabiania ponad 10.000 zł miesięcznie.
    > * Gwarancję, że jeśli nic nie sprzedasz to nic nie zarobisz!

    no co, jest przynajmniej szczerze. Niech kandydat sam zdecyduje.
    Zastanawia mnie tylko czy ta "potęzna motywacja" zakłada jakieś
    podpalenia, porwania, wiercenie w kolanach itp dla osiągnięcia efektu :)

    BTW, powinny Cię rozwalać ogłoszenia w stylu "wynagrodzenie adekwatne do
    osiąganych efektów".

    e.

  • 4. Data: 2010-08-04 07:18:48
    Od: tumek <t...@g...pl>

> [...]
    > podpalenia, porwania, wiercenie w kolanach itp dla osiągnięcia efektu :)
    >
    > BTW, powinny Cię rozwalać ogłoszenia w stylu "wynagrodzenie adekwatne do

    zgadzam sie, pisze dlatego ze w tym roku mialem przyjemnosc pracowac w
    takim klimacie, branza wina firma ze Śląska gdzie na pytanie kiedy
    dostane wynagrodzenie za marzec ( pytalem w czerwcu ) uslyszalem ze nic
    nie sprzedalem ( wszedlem do 4 nowych sieci ) i nic nie dostane nawet
    podstawy... firma rodzinna - poprostu przeinwestowali i coz...ale
    przyznam ze efekt piorunujacy hehhe , dzisiaj juz stara ekipa uciekla w
    calosci widze ze szukaja nowych i z gory wspolczuje...

    tekst "wynagrodzenie adekwatne do osiąganych efektów" rozumiem w pełni
    -spox ale wlasnie ogloszenia w stylu gwaratnuje ze jak nic nie sprzedasz
    to nic nie zarobisz budza we mnie stare upiory.
    --
    pozdro
    tumek

  • 5. Data: 2010-08-04 07:28:21
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał w wiadomości

    > zarobisz.
    > no co, jest przynajmniej szczerze. Niech kandydat sam zdecyduje.

    Niezupełnie szczerze.
    Oczekują od kandydata zarejestrowanej D.G., ze wszystkimi tego konsekwencjami.
    Jeśli nic nie sprzeda, bądź poniżej założonego planu (z pewnością umowa zawiera
    odpowiednie klauzule), poniesie straty.
    A to może być wierzchołek góry lodowej (zapisy w umowie, których kandydat nie
    doczyta, nie zrozumie, nie wynegocjuje).

    > Zastanawia mnie tylko czy ta "potęzna motywacja" zakłada jakieś

    Nie jest to oferta skierowana do kogoś, kto nie ma doświadczenia w prowadzeniu
    tego typu działalności, w tej branży, kto nie ma "oleju w głowie".
    Z drugiej strony, *możliwość* zarobienia ponad 10tys. na nikim poważnym,
    prowadzącym DG, wrażenia nie zrobi.
    Należy wziąć pod uwagę, że oczekują od kandydata zainwestowania we własny
    sprzęt, a i też musiałby paliwo lać do baku swojego auta, też na swój koszt
    /setki km dziennie/.
    Przecież parowozem na węgiel jeździł nie będzie. :)))

    > podpalenia, porwania, wiercenie w kolanach itp dla osiągnięcia efektu :)
    > BTW, powinny Cię rozwalać ogłoszenia w stylu "wynagrodzenie adekwatne do
    > osiąganych efektów".

    "wynagrodzenie adekwatne do..." to klucz, często stosowany, aby uświadomić
    zainteresowanemu, że nie powinien spodziewać się "kokosów", a o premii
    (uznaniowej, a jakże), powinien zapomnieć. ;)

    j.

  • 6. Data: 2010-08-04 07:59:46
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

> [...]

    > na pytanie kiedy dostane wynagrodzenie za marzec ( pytalem w czerwcu )
    > uslyszalem ze nic nie sprzedalem ( wszedlem do 4 nowych sieci ) i nic nie

    Ależ to stary numer, na który dałeś się podejść.
    W tej braży, (nie licząc porządnych marek, jak np. Kraft), zawsze odgrywają
    przed handlowcami teatrzyk, że firma ma wciąż zbyt małą sprzedaż, że cienko
    przedą, bo p.h. się obijają, dlatego premii w tym miesiącu nie będzie...i tym
    podobne bajery.

    A pracownicy rotują szybciej niż towar w magazynach. :)))

    Hitem znanym od lat jest zatrudnianie p.h., celem ekspansji na rynku w danym
    regionie, (roztaczając przed kandydatami świetlaną karierę), a potem zwalniając
    ich (murzyn zrobił swoje...), nie płacąc, a w ich miejsce zatrudniając nowych,
    bez większych wymagań, tańszych, (bo rynek został opanowany, a wystarczy tylko
    poprawić towar na półce u klienta w sklepie i przy okazji przyjać zamówienie na
    towar, co i tak coraz częściej odbywa się drogą elektroniczną, z pominięciem
    p.h.).

    j.

  • 7. Data: 2010-08-04 09:24:32
    Od: "tuMEk" <t...@g...pl>

> [...]
    > sprzedaż, że cienko przedą, bo p.h. się obijają, dlatego premii w tym
    > miesiącu nie będzie...i tym podobne bajery.
    taa, przyznaje... chociaz czulem ze tak bedzie i podjalem stosowne kroki. Z
    tym ze ja nie dostalem nawet podstawy - zreszta inni rowniez lacznie z
    Dyrektorem Handlowym -ten sie zawziął i poszedl ze sprawa do PIPu.

    > A pracownicy rotują szybciej niż towar w magazynach. :)))

    to widze i w swojej poprzedniej i po ogloszeniach np. w wyborczej "praca" co
    pol roku te same firmy o czym pisze w poprzednim poscie. Jak uslyszalem
    jakie nastroje panuja ostatnio w ZOTT to az sie przerazilem - paranoja [ mam
    na mysli stanowisko PH ]

> [...]
    > przy okazji przyjać zamówienie na towar, co i tak coraz częściej odbywa
    > się drogą elektroniczną, z pominięciem p.h.).
    a to tez racja - w sumie wszędzie dociera tradis :-) i ich system.

  • 8. Data: 2010-08-04 09:50:22
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "tuMEk" <t...@g...pl> napisał w wiadomości news:i3bbf2

    > a to tez racja - w sumie wszędzie dociera tradis :-) i ich system.

    Coś o tym wiem. ;)