PracaGrupypl.praca.dyskusje › media markt

  • 21. Data: 2010-08-05 10:22:12
    Temat: Re: media markt
    Od: Adam <a...@o...pl>

    W dniu 2010-08-04 20:16, Jotte pisze:
    > W wiadomości news:4c59a7a5$0$17095$65785112@news.neostrada.pl quasi

    > Q**a, więcej niż nauczyciel mianowany...

    A ktos broni nauczycielowi mianowanemu zmienic prace i zatrudnic sie w
    media markt?

  • 22. Data: 2010-08-05 12:09:10
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    On 4 Sie, 23:13, quasi <s...@s...spamem.pogania> wrote:
    > No i nic. Po studiach nie znalazł pracy "w zawodzie" (a co w Polsce może
    > robić mgr fizyki poza pracą w szkole czy na uczelni?)

    Wziasc udzial w przygotowaniach do wystrzelenia kolejnej sondy na
    marsa.
    Jakies ogloszenie o zdobywaniu kosmosu ostatnio nawet bylo ... :)

    Zreszta nie trzeba zaraz kosmosu zdobywac. Jak sie rozejrzec po
    swiecie to wiele jest do ulepszenia. Ot chocby debilnie zaprojektowane
    wozki w supermarketach - Jak pcha sie ten wynalazek przed siebie to
    jest ok, ale jak chcesz skrecic tym cudem, to sila odsrodkowa wyrzuca
    przod na zewnatrz i wyladowany po brzegi wozek taranuje ludzi albo
    wbija sie z polki.

  • 23. Data: 2010-08-05 20:15:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i3e3co$ha9$1@inews.gazeta.pl Adam <a...@o...pl> pisze:

    > A ktos broni nauczycielowi mianowanemu zmienic prace i zatrudnic sie w
    > media markt?
    Sądzę, że raczej nie.
    Tobie także nikt nie broni kupić sobie wygodne, drogie auto, postawić w
    garaźu i chodzić piechotą.
    Czaisz bazę, czy nie bardzo?

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2010-08-06 16:04:26
    Od: tumek <t...@g...pl>

    > Cóż, będziesz musiał czytać tekst z ulotek dołączonych do sprzętu a w
    > przypadku klientów mniej dociekliwych kłamać ile się da.

    to sie potwierdzilo dzisiaj na rozmowie cos wstretnego...
    --
    pozdro
    tumek

  • 25. Data: 2010-08-06 16:05:07
    Od: tumek <t...@g...pl>

    W dniu 04.08.2010 19:47, quasi pisze:

    > Znajomy pracuje. Jak rozmawiałem z nim jakiś rok temu to mówił że około
    > 1600 na ręke.

    1600 brutto ja pierdziele co sie w tym kraju porobilo!
    --
    pozdro
    tumek

  • 26. Data: 2010-08-06 16:11:19
    Od: tumek <t...@g...pl>

    > Weź pod uwagę że gościu w Media Markt _musi_ skutecznie przekazywać treści

    czyli naciagac i klamac sprzedawac zwyklemu internetowemu "kowalskiemu"
    lapki z i7 na pokladzie- taki byl wydzwiek dzisiejszej rozmowy....
    --
    pozdro
    tumek

  • 27. Data: 2010-08-07 08:12:32
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 6 Sie, 18:05, tumek <t...@g...pl> wrote:

    > 1600 brutto  ja pierdziele co sie w tym kraju porobilo!

    Ja pierdziele, na grupach pisza ludzie nie odrozniajacy netto od
    brutto. Co sie w tym kraju porobilo...

  • 28. Data: 2010-08-07 08:32:54
    Od: "tuMEk" <t...@g...pl>

    > Ja pierdziele, na grupach pisza ludzie nie odrozniajacy netto od
    > brutto. Co sie w tym kraju porobilo...

    ale o co Tobie teraz chodzi ? Podalem kwote jaką usłyszałem na rozmowie a
    nie komentowałem posta powyżej! Zbieg okoliczności. Poprostu w tej chwili
    dają 1600 brutto na początek i tyle - może ktoś będzie szukał niech wie....

    tumek

  • 29. Data: 2010-08-07 16:18:29
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 7 Sie, 10:32, "tuMEk" <t...@g...pl> wrote:

    > ale o co Tobie teraz chodzi ? Podalem kwote jaką usłyszałem na rozmowie a
    > nie komentowałem posta powyżej! Zbieg okoliczności.

    Okres wakacyjny, moja szklana kula jest na wczasach. Na przyszlosc
    sugeruje pisac jasniej :)
    Mysle ze nie tylko ja odebralem Twoj post jako komentarz do
    zacytowanego tekstu. Inaczej by bylo gdybys zacytowal glowny post.

  • 30. Data: 2010-08-08 10:15:58
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 07 Aug 2010 09:18:29 -0700, badzio napisał(a):

    /..../
> [...]
    > Mysle ze nie tylko ja odebralem Twoj post jako komentarz do zacytowanego
    > tekstu. Inaczej by bylo gdybys zacytowal glowny post.

    Eee ja odebrałem własciwie