PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kontrakty IT optymalizacja podatkowa

  • 1. Data: 2010-07-31 20:33:35
    Temat: Kontrakty IT optymalizacja podatkowa
    Od: Wojciech Michalik <w...@p...onet.pl>

    Bardzo ciekawią mnie doświadczenia ludzi wyjeżdżających na kontrakty
    zagraniczne w IT.

    Szczególnie interesują mnie przypadki gdzie pracy poszukuje się
    samodzielnie i potem pracuje wystawiając pracodawcy fakturę lub
    współpracując z firmą typu umbrella.
    To się chyba w każdym kraju inaczej kształtuje. Na tym samym projekcie z
    tą samą stawką dzienną lub godzinową można wziąść na rękę od 30 do 90
    procent stawki.

    Od dłuższego czasu poszukuję firmy w Polsce, która trudni się doradztwem
    w temacie.
    Kalkulatory tego co można "na rękę" dostać - te dostępne w internecie są
    mało wiarygodne - szczególnie te na stronach firm umbrella.

    Bardzo ciekaw jestem czy się ktokolwiek zechce się podzielić doświadczeniami

    Pozdrawiam

    Wojtek

  • 2. Data: 2010-08-05 22:40:26
    Temat: Re: Kontrakty IT optymalizacja podatkowa
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 31 Lip, 22:33, Wojciech Michalik <w...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > mało wiarygodne - szczególnie te na stronach firm umbrella.
    >
    > Bardzo ciekaw jestem czy się ktokolwiek zechce się podzielić doświadczeniami

    Pracuje wlasnie w taki sposob. Jesli jestes zainteresowany
    szczegolami, napisz do mnie na priva.

    --

    Pozdrawiam,

    glos