PracaGrupypl.praca.dyskusje › losy ogloszen w sprawie pracy...

  • 141. Data: 2003-08-14 06:07:12
    Temat: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > a teraz to dokopala ANNI na calego, tak? ;-)
    >
    > pozdrawiam
    >
    > romekk

    Nie. Np kopie pracowników firmy "Wagon",którym nie płacą, prezesi puscili
    firmę z torbami, 10 000 lydzi zostanie bez środków do życia, burmistrz mówi
    że miasto umrze. Nina powie, że Polacy to nieroby, frystraci, marudy i
    dobrze im tak. Sami sobie winni, po są Polakami. Otwórz oczy...

  • 142. Data: 2003-08-14 06:09:41
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > I jeszcze jedno - dzieki za komplement ;-) . Poniewaz nie robie bledow
    > ortograficznych (wcale, takze bez komputera i slownika ortograficznego),
    > widocznie jestem megamozgiem! Jak to fajnie ;-)
    >
    > PiotrG

    To się ciesz, że twoje CV po śmietnikach się nie wala.

  • 143. Data: 2003-08-14 06:13:40
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > Ale sie ludziom we lbach poprzewracalo ;-)
    >
    > PiotrG

    Wyrwałeś wszystko z kontekstu, uprościłeś wszystko...Chciałeś zaistnieć??
    Nic nie winiosłeś do dyskusji, szkoda czasu...

  • 144. Data: 2003-08-14 06:22:27
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wyrwałeś wszystko z kontekstu, uprościłeś wszystko...Chciałeś zaistnieć??
    > Nic nie winiosłeś do dyskusji, szkoda czasu...

    Chyba wlasnie to fachowcy nazywaja projekcja...

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 145. Data: 2003-08-14 06:24:13
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > mnie nie dziwi. jesli obciazenia narzucane przez panstwo sa zbyt
    > wielkie, to firmy albo plajtuja albo wlaza w szara strefe.
    >
    > jest takie cos w ekonomii, jak krzywa Laffera, dotyczaca sciagalnosci
    > podatkow i tego, jak owa sciagalnosc zalezy od ich wysokosci.
    >
    > bardzo pouczajace.

    A w którym miejscu odniosłaś wrażenie ,że nie wiem co to krzywa Laffera??
    Trzeba rozumieć i próbę zmniejszenia kosztów pracodawców i niezadowolenie
    pracowników. Trzeba być obiektywnym, a nie beztrosko opowiadać o naszym
    "wolnym" wyborze. W obecnym systemie (bardzo często) ani jedna ani druga
    strona nie ma żadnego wyboru.
    Człowiek powietrzem nie zyje, niektórzy jeszcze tego nie rozumieja...

  • 146. Data: 2003-08-14 06:42:22
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > Chyba wlasnie to fachowcy nazywaja projekcja...
    >
    > szomiz
    > --
    Moze to jest projekcja, albo raczej czytanie końcowych napisów i wielki
    komentarz do wyświetlanego filmu.

  • 147. Data: 2003-08-14 06:54:35
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-08-14 00:45:13 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Nnnn* skreślił te oto słowa:

    > to zdjęcie, to lekko nieostre jest

    sygnaturek sie nei komentuje.

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=39102

  • 148. Data: 2003-08-14 07:08:56
    Od: "ANNA" <p...@i...pl>

    dokladnie to ogloszenie brzmialo
    firma XXX zatrudni studenta/tke do obslugi sekretariatu. wymagana znajomosc
    maszynopisania
    a to czego uzylam - to byl skrot, a nie wyraz mojej wlasnej niekompetencji
    gramatycznej
    witamy w swiecie czepialskich have a nice day :-P
    ania.

  • 149. Data: 2003-08-14 07:13:02
    Od: r...@r...pl

    a ja glupi myslalem, ze ten watek jest o problemach ANNI z wyborem
    sekretarki-studentki, i ze Ninka w nim zdecydowanie *broni* ANI przed
    atakami roznych osob, co trudno uznac za dokopywanie wszystkim jak leci...

    huh. czlowiek uczy sie przez caly watek...

    ;-)))

    pozdrawiam

    romekk

  • 150. Data: 2003-08-14 07:48:36
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    r...@r...pl writes:

    > a ja glupi myslalem, ze ten watek jest o problemach ANNI z wyborem
    > sekretarki-studentki, i ze Ninka w nim zdecydowanie *broni* ANI przed
    > atakami roznych osob, co trudno uznac za dokopywanie wszystkim jak leci...

    ano. ale jest dokladnie tak jak pisalam: jest grono frustratow, ktore
    zrobi wszystko, zeby obarczyc wina swiat wokol za wlasne ew. bledy
    innych bezrobotnych osob.
    Byle nie musiec sie zastanawiac, czy nie daj boze to ich wina..

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net