PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    From: "Sławek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Date: Thu, 14 Aug 2003 08:24:13 +0200

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    news:m21xvpt11h.fsf@pierdol.ninka.net...

    > mnie nie dziwi. jesli obciazenia narzucane przez panstwo sa zbyt
    > wielkie, to firmy albo plajtuja albo wlaza w szara strefe.
    >
    > jest takie cos w ekonomii, jak krzywa Laffera, dotyczaca sciagalnosci
    > podatkow i tego, jak owa sciagalnosc zalezy od ich wysokosci.
    >
    > bardzo pouczajace.

    A w którym miejscu odniosłaś wrażenie ,że nie wiem co to krzywa Laffera??
    Trzeba rozumieć i próbę zmniejszenia kosztów pracodawców i niezadowolenie
    pracowników. Trzeba być obiektywnym, a nie beztrosko opowiadać o naszym
    "wolnym" wyborze. W obecnym systemie (bardzo często) ani jedna ani druga
    strona nie ma żadnego wyboru.
    Człowiek powietrzem nie zyje, niektórzy jeszcze tego nie rozumieja...