PracaGrupypl.praca.dyskusje › konsekwencje nie oddania pracodawcy komorki

  • 1. Data: 2003-05-29 16:37:10
    Temat: konsekwencje nie oddania pracodawcy komorki
    Od: "Zoska" <N...@w...pl>

    czesc

    rozstalam sie z pracodawca i nie zamierzam oddac mu komorki, (zostawie ja
    sobie na pamiatke)
    Jest stara zdezelowana wlasciwie nie nadaje sie do uzytku a karta zostala i
    tak zablokowana.
    Czy groza mi jakies konsekwencje. (Sad, komornik ?????)
    Pieniadze juz dostalam, a swiadectwo pracy to bez laski musza mi dac.

    pozdr zoska

  • 2. Data: 2003-05-29 17:02:55
    Temat: Re: konsekwencje nie oddania pracodawcy komorki
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Zoska" <N...@w...pl> wrote in message

    > rozstalam sie z pracodawca i nie zamierzam oddac mu komorki, (zostawie ja
    > sobie na pamiatke)

    Przywłaszczenie to też kradzież. Mamy pogłaskać po główce i powiedzieć
    "cacy, cacy"?

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2003-05-29 17:27:03
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Zoska" <N...@w...pl> wrote in

    /ciach.../

    > rozstalam sie z pracodawca i nie zamierzam oddac mu komorki, (zostawie
    > ja sobie na pamiatke)

    Pamiatke, powiadasz ? Bedziesz ja nosic na szyi jako talizman ?

    > Jest stara zdezelowana wlasciwie nie nadaje sie do uzytku a karta
    > zostala i tak zablokowana.

    I co z tego ?

    > Pieniadze juz dostalam, a swiadectwo pracy to bez laski musza mi dac.

    Pogrozic tez moga i wymusic oddanie telefonu. W koncu to nie oni zabrali Ci Twoja
    wlasnosc, lecz odwrotnie.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 4. Data: 2003-05-29 18:05:24
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zoska" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
    > rozstalam sie z pracodawca i nie zamierzam oddac mu komorki,
    (zostawie ja
    > sobie na pamiatke)

    To musi być troll. Ni wierzę, że ktoś może wpaść na taki pomysł.

    pzdr
    Art

  • 5. Data: 2003-05-29 18:26:27
    Od: "KCH" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    A potem się dziwić pracodawcy że jak ma innego pracownika to mu nie
    zapłaci...

  • 6. Data: 2003-05-29 19:49:32
    Od: "Zoska" <N...@w...pl>

    Konkretne pytanie a takie pierdolowate odpowiedzi.
    Kradziez, wiza USA, troll, przestepstwo kryminalne, itd. Co jeszcze
    wymyslicie.
    I co z tego. Wkurwili mnie. Firma wcale tez nie jest OK. Niech sobie nie
    mysla ze wszyscy sa tacy grzeczni i tancza jak im. sie zaspiewa. Moge im ta
    komorke oddac albo pierdolnac do rynsztoku.
    Ja jestem niepokorna.

    pozdr zoska

  • 7. Data: 2003-05-29 20:03:53
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl>

    Użytkownik Zoska napisał:
> [...]
    > mysla ze wszyscy sa tacy grzeczni i tancza jak im. sie zaspiewa. Moge im ta
    > komorke oddac albo pierdolnac do rynsztoku.

    Zabierz im jeszcze na pamiątkę długopisy, ołówki a jak jaesteś naprawdę
    niepokorna, to możesz wziaść na pamiątke telefon stacjonarny.

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider

  • 8. Data: 2003-05-29 20:33:04
    Od: "Przemysław Mańkowski" <g...@p...poznan.sdi.tpnet.pl>

> [...]
    ta
    > komorke oddac albo pierdolnac do rynsztoku.

    sory jak nikt Ci nie napisal dosadnie ja to zrobie - jestes po prostu glupim
    babskiem

    pozdrawiam
    Przemek Mańkowski

  • 9. Data: 2003-05-29 20:36:24
    Od: "db501" <d...@t...net>

    Kradziez to przestepstwo kryminalne. Jesli zostaniesz uznana za winna przez
    sad to stajesz sie kryminalistka. Nie wazne czy ukradlas cukierka ze sklepu
    czy okradlas bank. Pewni pracodawcy zawsze sprawdzaja przeszlosc kryminalna
    potencjalnych pracownikow i pewne kraje nie dadza ci wyzy na przyklad USA.

  • 10. Data: 2003-05-29 21:53:56
    Od: "TS" <t...@w...pl>

    > rozstalam sie z pracodawca i nie zamierzam oddac mu komorki, (zostawie ja
    > sobie na pamiatke)

    To dość osobliwe hobby

    > Jest stara zdezelowana wlasciwie nie nadaje sie do uzytku a karta zostala
    > tak zablokowana.

    Jakie to ma znaczenie?

    > Czy groza mi jakies konsekwencje. (Sad, komornik ?????)

    Teoretycznie tak, a w praktyce zależy, czy pracodawcy zależy na tym
    aparacie. Jeśli mu zależy, to poprostu zarząda zwrotu, a Ty grzecznie
    oddasz.

    > Pieniadze juz dostalam, a swiadectwo pracy to bez laski musza mi dac.

    Zanim dostaniesz świadectwo, musisz rozliczyć się z pracodawcą, bez łaski

    Pozdrawiam,
    TS