PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomóżcie - obciążenie pracownika fakturą za niemieszkanie w wyznaczonym hotelu.

  • 1. Data: 2003-05-29 12:54:24
    Temat: Pomóżcie - obciążenie pracownika fakturą za niemieszkanie w wyznaczonym hotelu.
    Od: "Ami" <a...@p...onet.pl>

    Zaistniała nast. sytuacja.
    W ramach szkoleń firma wezwala nas do zarządu do wielkiego miasta. Firma
    zarezerwowała nam hotel (za hotel pałcił każdy potem to rozliczał w
    delegacji ).
    My po szkoleniu stwierdziliśmy iz do tego hotelu nie pójdziemy tylko
    podejdziemy sobie do lepszego i tańszego.
    Na nastepny dzień rozpętała się awantura, że nie pojawilismy się w tym
    hotelu i nie odwołalismy rezerwacji.
    Hotel ten obciążył faktura naszą firmę za to że nikt tam nie nocował (nie
    mam jescze tej faktury ale podejrzewam, iz będą tonormalne ceny za nocleg).
    Księgowa fakturę przyjęła.
    Fakturą zostaną obciążeni pracownicy, którzy mieli tan nocować.

    Pytania
    1. Czy hotel może tak postapić.
    2. Na które paragrafy prawa handlowego, kodeksu itp. moga się wszystkie 3
    strony powoływać (hotel, firma, pracownik).
    3. Jeżeli hotel juz mógł taka fakture wystawic to czy może na niej wystawić
    normalna cene zza nocleg czy tylko za utracony zysk ?

    Podpowiedźcie !
    Pozdarwiam.
    Ami

  • 2. Data: 2003-05-29 13:10:27

    "Ami" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    wystawić
    > normalna cene zza nocleg czy tylko za utracony zysk ?

    Rezerwacja była zrobiona.
    W przypadku nieodwołania rezerwacji hotel obciąża za jedną noc. I pewnie na
    tyle jest faktura.