PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o HRK

  • 1. Data: 2003-05-29 11:39:12
    Temat: Pytanie o HRK
    Od: "Meg" <m...@w...pl>

    Witam :)

    Mam ptranie odnosnie rozmowy kwalifikacyjnej organizowanej prze te firme
    (HRK).
    Czy ktos byl z grupoiczow na takiej?
    Jak wyglada? Jakie testy przeprowadzaja?
    Jesli chodzi o jezyk angielski ....to rozumiem, ze tez romowa i testy ??

    Jak to wyglada???

    Pierwszy raz bede jechala na taka rozmowe.... i powiem szczerze, ze wolalbym
    mniej wiecej wiedziec na co sie na stawic i jak przygotowac.

    Bede baaaaaardzo wdzieczna za wszelkie wskazowki ;)
    Pozdrawiam,

    Meg.

  • 2. Data: 2003-05-29 12:39:34
    Temat: Re: Pytanie o HRK
    Od: "Gosiaczek" <g...@N...buziaczek.pl>

    Użytkownik "Meg" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mniej wiecej wiedziec na co sie na stawic i jak przygotowac.
    >
    > Bede baaaaaardzo wdzieczna za wszelkie wskazowki ;)

    ja bylam na podobnej rozmowie ale organizowanej przez TempService - moze w
    HRK jest podobnie
    najpierw kazali mi sie okreslic w jakim stopniu znam jezyk (na jaka ocene
    oceniam) potem dali mi test z tego jezyka wlasnie w skali trudnosci na ta
    ocene z drugiego jezyka mialam dwa certyfikaty wiec juz mi testu nie robili
    potem jednak byla rozmowa w obu jezykach kazali mi po kolei opowiadac w obu
    jezykach kazdy punkt z mojego cv dodatkowo mialam jeszcze test przed
    komputerem z jego obslugi i na szybkosc pisania
    generalnie bylo bardzo sympatycznie i bezstresowo

    pzdr
    Gosia