PracaGrupypl.praca.dyskusje › konsekwencje nie oddania pracodawcy komorki

  • 31. Data: 2003-05-30 17:26:27
    Temat: Re: konsekwencje nie oddania pracodawcy komorki
    Od: "Zoska" <N...@w...pl>

    Macie racje
    Calkowicie sie z wami zgadzam. Nawrociliscie mnie.
    oddam te komorke. No bo co, jak by wszyscy takie glupoty robili to zycie
    stalo by sie koszmarem. Nerwy w konserwy i do przodu.

    pozdr Zoska

  • 32. Data: 2003-05-31 13:15:17
    Od: "aNaLyZeR" <v...@w...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zasadą jest jednak wydawanie świadectwa pracy w dniu w którym następuje
    > rozwiązanie umowy o pracę.7 dni na wydanie to wyjątek.

    ... ale dość częsty [niestety].
    pozdr,
    aNaLyZeR

  • 33. Data: 2003-06-01 09:14:27
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Jeśli zamortyzowany, to ma to tylko znaczenie
    > takie, że nie obliczasz amortyzacji - natomiast na stanie majątku jak
    > najbardziej figuruje.

    A jaka jest stawka i okres amortyzacji komórki?
    Pzdr: Dogbert

  • 34. Data: 2003-06-01 09:22:08
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)

    > A po co robić te wszystkie dziwne rzeczy ? Nie prościej pilnowac komórki
    > przed zgubieniem i zniszczeniem, nie kłamać, nie zgłaszać fikcyjnych
    > kradzieży, a odchodząc z pracy rzetelnie rozliczyć się z pracodawcą - oddać
    > lub zapłacić jakąś uzgodnioną cenę.
    >
    > Po co te wszystkie sztuczki i przekręty ? Mało złodziei i oszustów w tym
    > kraju ?

    Miałem swego czasu ciekawe doświadczenie - zostałem poproszony o
    uporządkowanie pewnej firmy, w której nieoddawanie komórek (i laptopów)
    przez zwalnianych (zwalniających się też) pracowników - było na porządku
    dziennym. To doświadczenie nauczyło mnie jednego - takie praktyki nie są
    wynikiem kwalifikacji etycznych pracowników lecz szefa, to on toleruje,
    uczy i stwarza sytuacje, w których pracownik przywłaszczenie traktuje
    jako odwet, rekompensatę lub zemstę.

    Pzdr: Dogbert