PracaGrupypl.praca.dyskusje › Licencjat!!!

  • 1. Data: 2003-05-29 10:26:29
    Temat: Licencjat!!!
    Od: "Szatan" <m...@w...pl>

    Tak naprawde to mam gdzies ta prace, pytam z ciekawosci.
    Z zawodu jestem historykiem, wiec temat ekonomii jest dla mnie totalna
    abstrakcja.
    Jesli chodzi o znalezienie moich namiarow to
    to wie nawet male dziecko. I tak wogoe nie zalezalo mi na strasznej
    konspiracji ( uuuuuuuuuuuuu)

    papapa

  • 2. Data: 2003-05-29 10:56:27
    Temat: Re: Licencjat!!!
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Szatan <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Jesli chodzi o znalezienie moich namiarow to
    > to wie nawet male dziecko. I tak wogoe nie zalezalo mi na strasznej

    Skąd się biora te wszystkie trole - może ktoś wie ? Nasrał, napierdział,
    nasmrodził i se poszedł - pewnie na inną listę dyskusyjną.