PracaGrupypl.praca.dyskusje › kalisz-rynek pracy

  • 1. Data: 2006-02-07 08:53:18
    Temat: kalisz-rynek pracy
    Od: "drewnokocur" <e...@n...pl>

    Jak wygląda rynek pracy w Kaliszu i okolicach?
    Czy istnieją jakieś statystyki na ten temat? Znalazłam tylko ogólne dla
    całego województwa?
    Interesuje mnie w szczególności branża handlowa w wydaniu przedstawiciel
    handlowy- łatwo? trudno?
    jakie warunki?

  • 2. Data: 2006-02-07 20:44:23
    Temat: Re: kalisz-rynek pracy
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    drewnokocur napisał(a):
    > Jak wygląda rynek pracy w Kaliszu i okolicach?
    a co, szukasz kogoś w tamtym regionie? :)

    pozdr.
    m.

  • 3. Data: 2006-02-09 09:20:20
    Od: "drewnokocur" <e...@n...pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości
    > a co, szukasz kogoś w tamtym regionie? :)

    i tak i nie. kandydatów mam, ale chciałam rozpoznać region u źródeł.
    oczywiście poza tym, co można z www.
    uściski
    Ew

  • 4. Data: 2006-02-09 19:18:50
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    drewnokocur napisał(a):

    > chciałam rozpoznać region u źródeł.
    ściśki :)

    poszukaj jakichś raportów rynkowych, może coś z UM albo NGO

    pozdrawiam
    m.

  • 5. Data: 2006-02-10 08:29:42
    Od: "drewnokocur" <e...@n...pl>

    > ściśki :)
    >
    > poszukaj jakichś raportów rynkowych, może coś z UM albo NGO

    eh, Maćku
    nie doceniasz mnie?
    do raportów dotarłam, informacji na ten temat w sieci jest sporo, nie pytam
    tu o trywializmy, typu stopa bezrobocia, jakie firmy itede.
    pytanie poszło ze względu na subiektywne opinie ludzi z tego regionu, z
    punktu widzenia pojedynczego człowieka.
    czy ja ci muszę takie rzeczy, hę?
    :)

  • 6. Data: 2006-02-10 08:36:04
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    drewnokocur napisał(a):
    > eh, Maćku
    > nie doceniasz mnie?
    jakżebym śmiał :)
> [...]
    > tu o trywializmy, typu stopa bezrobocia, jakie firmy itede.
    > pytanie poszło ze względu na subiektywne opinie ludzi z tego regionu, z
    no nie nie, przepraszam, że żyję ;-)
    pozdr.
    m.