PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w SKOK-u...

  • 1. Data: 2006-02-06 18:17:06
    Temat: Praca w SKOK-u...
    Od: "haste" <h...@n...irc.pl>

    Ile zarabia informatyk w skoku - Tychy??

    Takie wymagania :
    a.. serwisowania komputerów i obsługa sieci lokalnych w oddziałach na
    terenie całego kraju
    Wymagania niezbędne:

    a.. wykształcenie informatyczne,
    b.. prawo jazdy kat. B,
    c.. bardzo dobra znajomość systemów Windows, Novell NetWare, Linux,
    d.. bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego,
    e.. wiedza o budowie sieci LAN,
    f.. zdolność analitycznego myślenia,
    g.. samodzielność, systematyczność i komunikatywność,
    h.. odpowiedzialność i dokładność,
    i.. dobra organizacja pracy,
    j.. dyspozycyjność.
    Wymagania pożądane:

    a.. umiejętność pisania skryptów automatyzujących pracę,
    b.. znajomość angielskiego w stopniu pozwalającym na łatwe przyswajanie
    dokumentacji w tym języku.
    Osoba ubiegajaca sie o to stanowisko ma wiele innych zalet jak np. wlasnych
    samochod, znajomosc programowania, jest studentem zaocznym informatyki
    :).... Czego
    mozna sie spodziewac po tej firmie (zarobki). Moze byc pula min ile i max
    ile....
    Sprawa jest bardzo delikatna dlatego musze byc pewnym ze RYZYKO podjecia
    rozmowy wstepnej MOZE sie oplacac...

  • 2. Data: 2006-02-06 22:22:19
    Temat: Re: Praca w SKOK-u...
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "haste" <h...@n...irc.pl> wrote in

    > Ile zarabia informatyk w skoku - Tychy??
    >
    > Takie wymagania :

    oj - skad wziales to ogloszenie, albo po co zmysliles tutaj pelno zdan?

    http://skocz.pl/skok_tychy

    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=
    pl.praca.oferowana&tid=1015970&MID=%3Cdrdd2j%24htd%2
    41%40inews.gazeta.pl%3E

    > a.. serwisowania komputerów i obsługa sieci lokalnych w oddziałach na
    >terenie całego kraju

    do tego momentu sie zgadza - wyglada na ogloszenie dotyczace tego samego
    stanowiska;

    > a.. wykształcenie informatyczne,

    w powyzszym tekscie nie ma slowa o wyksztalceniu - moze znalazles oferte
    na swojej uczelni (mowisz, ze studiujesz zaocznie) - a fIREMKA przygotowala
    po prostu reklamowke "pod studenciakow" ??

    > b.. prawo jazdy kat. B,

    w tamtym ogloszeniu pojawia sie to na szarym koncu wymagan dodatkowych;

    > a.. umiejętność pisania skryptów automatyzujących pracę,

    ani slowem nie wspomnieli o tym;

    [...]
    > Osoba ubiegajaca sie o to stanowisko ma wiele innych zalet jak np.
    > wlasnych samochod, znajomosc programowania, jest studentem zaocznym
    > informatyki

    smutne, ze myslisz ze to sa zalety; z tym wlasnym samochodem, to nie
    jest na pewno zaleta; na pewno nie dla potencjalnego pracownika;
    znajomosc programowania moze sie tu przydac, ale raczej marginalnie
    (spojrz jeszcze raz na wymagania: "Umiejetnosc diagnozowania i
    rozwiazywania problemow w tym srodowisku[...]");

    bycie studentem zaocznym moze dac Ci jedynie to, ze Twoja oferta zostanie
    wybrana jako tansza dla przedsiebiorstwa, ACZKOLWIEK firma w ogloszeniu
    wabik: "-zatrudnienie na umowe o prace."; moze byc tak, ze to jest tylko
    wabik na osoby, ktore w ogole nie mysla o "zleceniach", ale moze byc tez
    tak, ze firma wyraznie daje do zrozumienia, ze chce sie z kims zwiazac
    na dluzszy czas;

    > Sprawa jest bardzo delikatna dlatego musze byc pewnym ze RYZYKO
    > podjecia rozmowy wstepnej MOZE sie oplacac...

    czy mozesz zaprezentowac jakies szczegoly w tej kwestii?? pracujesz
    w branzy u kumpla szefa dzialu IT w tym przedsiebiorstwie?? boisz sie,
    ze przekaza sobie informacje o Twoich planach??

    pzdrv;
    adas;

  • 3. Data: 2006-02-06 22:50:08
    Od: mLody <j...@w...pl>

    adasiek napisał(a):

    > oj - skad wziales to ogloszenie, albo po co zmysliles tutaj pelno zdan?

    Serwis Pracuj.Pl - przekleilem cale ogloszenie..

    > do tego momentu sie zgadza - wyglada na ogloszenie dotyczace tego samego
    > stanowiska;

    Tego samego tzn.??

    > w powyzszym tekscie nie ma slowa o wyksztalceniu - moze znalazles oferte
    > na swojej uczelni (mowisz, ze studiujesz zaocznie) - a fIREMKA przygotowala
    > po prostu reklamowke "pod studenciakow" ??

    Tia...j/ww...

    > w tamtym ogloszeniu pojawia sie to na szarym koncu wymagan dodatkowych;

    To jest inne...

    > smutne, ze myslisz ze to sa zalety; z tym wlasnym samochodem, to nie
    > jest na pewno zaleta;

    Przeczytaj punkt 'a' wymagan a nastepnie zastanow sie nad tym co
    piszesz...- troszke juz popracowalem i samochod byl zawsze mile widziany...

    > czy mozesz zaprezentowac jakies szczegoly w tej kwestii??

    Nie...Tymbardziej ze moje pytanie bylo zupelnie inne, dla przypomnienia
    - ile na tym stanowiku w skoku sie zarabia...?

  • 4. Data: 2006-02-07 09:38:55
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    adasiek napisał(a):

    > http://skocz.pl/skok_tychy
    >
    > http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=
    > pl.praca.oferowana&tid=1015970&MID=%3Cdrdd2j%24htd%2
    41%40inews.gazeta.pl%3E

    > ani slowem nie wspomnieli o tym;

    Hmm... czytałeś w ogóle to, do czego link wysłałeś?
    (hint: pkt. 2 w rubryce "dodatkowo"...)

    ch.

  • 5. Data: 2006-02-09 08:40:20
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik "haste" <h...@n...irc.pl> napisał w wiadomości
    > Ile zarabia informatyk w skoku - Tychy??

    raczej kiepsko znając SKOKi bo to przecież lichwa finansowa wystarczy
    poczytać gazety co piszą o skokach