PracaGrupypl.praca.dyskusje › Technika pracy w recepcji??

  • 1. Data: 2006-02-06 18:31:33
    Temat: Technika pracy w recepcji??
    Od: S...@p...fm

    Prosze o pomoc w tej sprawie?? moze jakies przydatne linki??

  • 2. Data: 2006-02-06 19:30:49
    Temat: Re: Technika pracy w recepcji??
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik S...@p...fm napisał:
    > Prosze o pomoc w tej sprawie??

    Nie wiem czy prosisz, bardzo mozliwe ze tak jest.

    > moze jakies przydatne linki??

    moze...

    > Pozdrawiam

    ja rowniez.

    PS A myslalem ze nie jestem zlosliwy...
    Bydle ze mnie i tyle.

  • 3. Data: 2006-02-06 23:56:59
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-02-06 20:30:49 +0100, o`rety <o`rety@pl.pl> said:

    > Nie wiem czy prosisz, bardzo mozliwe ze tak jest.

    > moze...

    > ja rowniez.
    >

    > PS A myslalem ze nie jestem zlosliwy...
    > Bydle ze mnie i tyle.

    Zamiast się wyzłośliwiać, poleć mu pomnikowe dzieło pt. "Wstęp do
    Propedeutyki Prakseologii Dozorcy Nocnego" St. Ciecia - PWN 1998 -
    wydanie w sztywnej oprawie z rozkładaną mapką i portretem ciotki
    Autora. Nakład wyszedł na wyczerpanym papierze.

    camel[OT]