PracaGrupypl.praca.dyskusje › jestem frajerem?

  • 21. Data: 2005-02-27 15:05:39
    Temat: Re: JESTES FRAJEREM !!!!!!
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    sob, 26 lut 2005 o 20:41 GMT, Andrzej napisał(a):

    > Heh? Ile 5k miesięcznie na czysto? Koleżanka, która perfekcyjnie zna
    > angielski była tam pracy szukała, szukała, szukała... znalazła jakieś
    > roznoszenie ulotek, potem na chwile odbieranie telefonów... ale prawda jest
    > taka, że gdyby nie była śliczna gościu do pracy by jej nie przyjął bo sama
    > mówiła że trzymał ją tylko po to by sobie z nią zagadać... i podotykać :(.
    > Taka smutna prawda.
    > Nie wiem jak to zrobiłeś że się dostałeś do hotelu i tak zarabiałeś... no
    > chyba że to zrobił znajomy twojego znajomego znajomego znajomego :).

    moj kumpel w ostatnie wakacje pojechal do angli zueplnie w ciemno, najpirw
    dorwal jakas robote w pizzeri, ale po tygodniu czy nawet nie calym
    zrezygnowal, potem przy mlocie pneumatycznym, ale tez po tygodniu
    zrezygnowal, no i wreszcze dostal sie do jakiejs fabryki gdzie pakowal
    butelki do katownow, pracowal tam nicale 2 miesiace, po powrocie mial na
    czysto 12000zl, nalezy do tego doliczyc dosyc drogie oplaty za mieszkanie,
    zycie no i oczywiscie imprezowanie...

    powiedz mi gdzie, szwykly student bez zadnego doswiadczenia moze w polsce
    zarobic 6k/miesiac (na czysto) + jeszcze kase na zycie...?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ MP3Blaster is playing now: ]
    [ Ekg: #3781111 ][ Title: My Skuchali (Bonus Track) ]

  • 22. Data: 2005-02-27 16:40:26
    Temat: Re: jestem frajerem?
    Od: "r...@g...pl" <r...@g...pl>

    On Sat, 26 Feb 2005 17:01:08 +0100, Mariusz 'BB' Trojanowski wrote:

    > A konkretnie zdradzisz, jakie drzwi masz na myśli?

    Np. firmy telekomunikacyjne. Niedługo z powodu spaprania przez
    rząd pewnej ustawy, wszystkie firmy zajmujące się telekomunikacją
    (czyli np sieci osiedlowe) będą musiały wydelegować osobę do
    kontaktów ze "służbami", posiadającą taki certyfikat. Coprawda
    narobiło się sporo szumu w branży i spora część firm pewnie
    zostanie z tego zwolniona, ale na pewno tych większych to nie ominie.
    Więc rozejrzyj się po okolicy i zaproponuj paru firmom podpisanie
    umów, jeżeli nie przesadzisz z ceną i wyjdzie to taniej niż robienie
    certyfiaktu "swojemu", to będziesz miał łatwy pieniądz.

    Rygel

  • 23. Data: 2005-02-27 22:06:13
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Michał B" <5...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Aha czyli rozumiem ze teraz ladnie reklamujesz jaka to super piekna sprawa
    > te
    > wyjazdy do UK a niebawem bedziesz sam wysylal tam ludzi skoro page UC ??
    > Zrozumialem Twoja wypowiedz jako zwykla reklame - ale nie wiem moze sie
    > myle.
    Stronka jest / bedzie o moich doswiadczeniach. Bedzie tam kilka hintow i
    tyle. Wysylac ludzi nie bede bo mam duzo znajomych i tylko 2 znajome hotele
    ;), a pozatym nie mam czasu bo teraz "niestety" znalazlem prace. Pieniadze
    mniejsze ale praca bardziej rozwojowa. Podopowiem, ze dostalem ja z calego
    grona kandydatow dlatego ze mowilem dobrze po angielsku i mialem
    doswiadczenie w pobycie za granica (mimo ze firma jest francuska :))) A
    wyjazdy polecam z czystej uprzejmosci. JEsli nie wiesz co to jest to pojedz
    sobie na Isle of Skye..

    pozdrawiam

    majkel

  • 24. Data: 2005-02-27 22:29:01
    Od: <b...@i...pl>

    zalozmy ze 600 zl, co daje okolo 3,6 zl na godzine (czyli 30% wiecej niz
    stawka 2,8)
    we wroclawiu w McDonaldsie pracowalem okolo 5-6 lat temu i juz wtedy stawka
    wynosila okolo 3zl netto na godzine.
    faktem jest, ze jesli zamierzasz poswiecic czas przesiedziany na `ochronie`
    na nauke - to wybralbym wowczas ten rodzaj pracy.

  • 25. Data: 2005-02-28 08:04:42
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Kusan napisał :

    > Witam wszystkich ostatnio postanowilem przeniesc sie na studia zaoczne
    > zeby móc pracowac. No i znalazlem prace ma to byc praca w ochronie na
    > nocki 12 godzin trwa zmiana 2.80zl mam na reke to chyba troche malo czy
    > nie ?? To moja 1 praca ciezko teraz cos znalesc myslicie ze oplaca mi sie
    > tam pracowac?
    Tak jesteś frajerem!!!
    --
    _____________________________

  • 26. Data: 2005-02-28 17:25:22
    Od: "Grzesiek" <g...@w...pl>

    chyba do Job Centre w Home office sie rejestrujesz gdy masz pracę, ale to
    prwada że można tam sakorzystać bezpłatnie z porad.

    > walic w ciemno na Luton. Warto tez zagladac do Home Office. To nie to co
    UP

  • 27. Data: 2005-02-28 18:53:10
    Od: "atupaj" <a...@p...fm>

    >        A pod hasłem ochrona to co konkretnie się kryje? Jeżeli masz
    > możliwość (ochrona biór
    dobre ;-)))

    at

  • 28. Data: 2005-03-01 11:46:08
    Od: "gromax" <gromax@NOSPA_M.interia.pl>

    > Ar Ju Siur?? Z tą odpowiedzialnością jest różnie.
    ja powiem to tak - masz co wpisać do cefałki? masz. konkretne informacje?
    tak.

    a zakres odpowiedzialnosci? im więcej i bardziej "marketingowo" to opiszesz,
    to tym bardziej zainteresujesz pracodawcę. Tylko in plus, przy daleszym
    rozwoju zawodowym nie będziesz się zastanawiał nad duperałami typu "przecież
    na osiedlu tylko szlaban się podnosi", bo będziesz miał świadomość że nie
    jest to zgodne zprawdą . i co ważniejsze, będziesz w stanie to udowodnić w
    przyszłej rozmowie kwalifikacyjnej

    pzdr
    gromax