PracaGrupypl.praca.dyskusjejestem frajerem? › Re: JESTES FRAJEREM !!!!!!
    From: "majkel" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: JESTES FRAJEREM !!!!!!
    Date: Sun, 27 Feb 2005 23:06:13 +0100
    Sender: m...@o...pl@stach.netcontrol.pl

    Użytkownik "Michał B" <5...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:cvqrbk$cs5$1@inews.gazeta.pl...

    > Aha czyli rozumiem ze teraz ladnie reklamujesz jaka to super piekna sprawa
    > te
    > wyjazdy do UK a niebawem bedziesz sam wysylal tam ludzi skoro page UC ??
    > Zrozumialem Twoja wypowiedz jako zwykla reklame - ale nie wiem moze sie
    > myle.
    Stronka jest / bedzie o moich doswiadczeniach. Bedzie tam kilka hintow i
    tyle. Wysylac ludzi nie bede bo mam duzo znajomych i tylko 2 znajome hotele
    ;), a pozatym nie mam czasu bo teraz "niestety" znalazlem prace. Pieniadze
    mniejsze ale praca bardziej rozwojowa. Podopowiem, ze dostalem ja z calego
    grona kandydatow dlatego ze mowilem dobrze po angielsku i mialem
    doswiadczenie w pobycie za granica (mimo ze firma jest francuska :))) A
    wyjazdy polecam z czystej uprzejmosci. JEsli nie wiesz co to jest to pojedz
    sobie na Isle of Skye..

    pozdrawiam

    majkel