PracaGrupypl.praca.dyskusjejestem frajerem? › Re: JESTES FRAJEREM !!!!!!
    From: Brzezi <u...@e...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: JESTES FRAJEREM !!!!!!
    Date: 27 Feb 2005 15:05:39 GMT
    Sender: e...@p...onet.pl@brzezi.info

    sob, 26 lut 2005 o 20:41 GMT, Andrzej napisał(a):

    > Heh? Ile 5k miesięcznie na czysto? Koleżanka, która perfekcyjnie zna
    > angielski była tam pracy szukała, szukała, szukała... znalazła jakieś
    > roznoszenie ulotek, potem na chwile odbieranie telefonów... ale prawda jest
    > taka, że gdyby nie była śliczna gościu do pracy by jej nie przyjął bo sama
    > mówiła że trzymał ją tylko po to by sobie z nią zagadać... i podotykać :(.
    > Taka smutna prawda.
    > Nie wiem jak to zrobiłeś że się dostałeś do hotelu i tak zarabiałeś... no
    > chyba że to zrobił znajomy twojego znajomego znajomego znajomego :).

    moj kumpel w ostatnie wakacje pojechal do angli zueplnie w ciemno, najpirw
    dorwal jakas robote w pizzeri, ale po tygodniu czy nawet nie calym
    zrezygnowal, potem przy mlocie pneumatycznym, ale tez po tygodniu
    zrezygnowal, no i wreszcze dostal sie do jakiejs fabryki gdzie pakowal
    butelki do katownow, pracowal tam nicale 2 miesiace, po powrocie mial na
    czysto 12000zl, nalezy do tego doliczyc dosyc drogie oplaty za mieszkanie,
    zycie no i oczywiscie imprezowanie...

    powiedz mi gdzie, szwykly student bez zadnego doswiadczenia moze w polsce
    zarobic 6k/miesiac (na czysto) + jeszcze kase na zycie...?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ MP3Blaster is playing now: ]
    [ Ekg: #3781111 ][ Title: My Skuchali (Bonus Track) ]