PracaGrupypl.praca.dyskusjejestem frajerem? › Re: jestem frajerem?
    From: "r...@g...pl" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jestem frajerem?
    Date: Sun, 27 Feb 2005 17:40:26 +0100

    On Sat, 26 Feb 2005 17:01:08 +0100, Mariusz 'BB' Trojanowski wrote:

    > A konkretnie zdradzisz, jakie drzwi masz na myśli?

    Np. firmy telekomunikacyjne. Niedługo z powodu spaprania przez
    rząd pewnej ustawy, wszystkie firmy zajmujące się telekomunikacją
    (czyli np sieci osiedlowe) będą musiały wydelegować osobę do
    kontaktów ze "służbami", posiadającą taki certyfikat. Coprawda
    narobiło się sporo szumu w branży i spora część firm pewnie
    zostanie z tego zwolniona, ale na pewno tych większych to nie ominie.
    Więc rozejrzyj się po okolicy i zaproponuj paru firmom podpisanie
    umów, jeżeli nie przesadzisz z ceną i wyjdzie to taniej niż robienie
    certyfiaktu "swojemu", to będziesz miał łatwy pieniądz.

    Rygel