PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak to jest ??

  • 1. Data: 2004-02-19 19:13:34
    Temat: jak to jest ??
    Od: flowher <k...@f...math.put.poznan.pl>

    Powidzcie mi jak to jest, ze facet po studiach z kilkuletnim
    doswiadczeniem na stanowiskach kierowniczych, ze skonczonymi studiami:
    - Marketing i Zarzadzanie na Politechnice Poznanskiej
    - MBA
    - roczne studium z Psychologi

    nie moze znalezc sobie w tym pierd... kraju pracy ?

  • 2. Data: 2004-02-19 19:38:17
    Temat: Re: jak to jest ??
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

> [...]
    > - MBA
    > - roczne studium z Psychologi
    >
    > nie moze znalezc sobie w tym pierd... kraju pracy ?

    Jakby ten facet sie uczyl a nie zbierał papierki to by wiedzial czemu tak
    jest na wolnym rynku.
    Jezeli ten kraj jest rzeczywiscie pierd.. to miedzy innymi dlatego, że tacy
    jak on nic nie rozumieją z otoczenia a chcą nim zarządzać.

    andrzej

  • 3. Data: 2004-02-19 20:52:34
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl>

    Z przykrością twierdze że Andrzej ma racje.
    ja studiowałam (2 kierunki) później doktorat... i co... niciewo:(

    Wykształcenie jest na pewno ważne jednak niestety nie przesądza o zdobyciu
    wymarzonej pracy.

    Mimo wszystko życzę powodzenia

    --
    Kasik
    GG: 243137

  • 4. Data: 2004-02-19 21:23:52
    Od: flowher <k...@f...math.put.poznan.pl>

    On Thu, 19 Feb 2004 20:38:17 +0100, andrzej wrote:

    > Jakby ten facet sie uczyl a nie zbierał papierki to by wiedzial czemu tak

    nie wiem jaka szkole konczyles ale na Politechnice w poznaniu jest tak ze
    albo bedziesz ostro sie uczyl albo Cie wywala. Po drugie - nawet wojsko
    nie da Ci takiej szkoly zycia jak ta uczelnia !! A to nie jedyna uczelnia
    jaka on konczyl

    > tacy jak on nic nie rozumieją z otoczenia a chcą nim zarządzać.

    mam nadzieje ze ty nie obejmiesz stanowiska na ktorym bedziesz musial
    rozumiec otoczenie, bo mnie w 100% nie zrozumiales

  • 5. Data: 2004-02-19 21:29:48
    Od: "ewelina" <e...@o...pl>

> [...]
    > - MBA
    > - roczne studium z Psychologi
    >
    > nie moze znalezc sobie w tym pierd... kraju pracy ?

    Ja Ci powiem jak to jest:
    mój obecny szef
    :-zarabia pewnie nieźle(stać go na dobre ciuchy,narty kilka razy w sezonie,
    wakacje za granicą-miesięczne)
    -telefon bez ograniczeń,słóżbowy
    -dobra fura,słóżbowa
    -laptop,niezłej marki.....ponoć niezbędny w jego pracy
    -ładne biuro......
    i nas którzy na na niego zapier.....
    ja mam 27 lat,magistra od dwóch ponad lat, studia podyplomowe, język angielski
    w miarę....
    jadę do roboty tramwajem,telefon mam .....własny...itp.

    a on jest rok starszy i biedak męczy się na zaocznych studiach...........na
    drugim roku:))))))
    ale teraz jest sesja.... i nie można mu przeszkadzać!

    No, tak to właśnie jest....moja mama by powiedziała "głupi ma zawsze
    szczęście"....tą mądrością ludową kończe ten wywód i życzę Ci powodzenia!

  • 6. Data: 2004-02-19 21:40:02
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-19 22:29, osoba przedstawiająca się jako "ewelina" napisała
    co następuje:

    > (...)słóżbowy
    > (...)słóżbowa

    Już wiesz dlaczego to właśnie on jest szefem ?

    Pozdrawiam służbowa

    --
    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\

  • 7. Data: 2004-02-19 22:00:24
    Od: flowher <k...@f...math.put.poznan.pl>

    On Thu, 19 Feb 2004 21:52:34 +0100, Katarzyna Sokó? wrote:

    > Z przykro?ci? twierdze ?e Andrzej ma racje.
    > ja studiowa?am (2 kierunki) pó 1/4 niej doktorat... i co... niciewo:(
    >
    > Wykszta?cenie jest na pewno wa?ne jednak niestety nie przes?dza o zdobyciu
    > wymarzonej pracy.
    >
    > Mimo wszystko ?ycz? powodzenia

    w tym kraju dodaj - bo np. z tego co wiem, na zachodzie - gdziekolwiek by
    to nie bylo - ludzie bardzo sobie cenia takich pracownikow. bo w sumie to
    niczego mu nie brakuje.

  • 8. Data: 2004-02-20 01:49:13
    Od: "Misiek" <m...@p...net>

    "flowher" <k...@f...math.put.poznan.pl> schrieb im Newsbeitrag
    .poznan.pl...

    > w tym kraju dodaj - bo np. z tego co wiem, na zachodzie - gdziekolwiek by
    > to nie bylo - ludzie bardzo sobie cenia takich pracownikow. bo w sumie to
    > niczego mu nie brakuje.

    Zapomnij. Mieszkam na zachodzie od 15 lat. Doktorat itp. Kryzys bracie,
    KRYZYS!

  • 9. Data: 2004-02-20 07:00:53
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

> [...]
    > albo bedziesz ostro sie uczyl albo Cie wywala. Po drugie - nawet wojsko
    > nie da Ci takiej szkoly zycia jak ta uczelnia !! A to nie jedyna uczelnia

    Może powinien lepiej talerze zmywac w Londynie zamiast tracic czas na
    wkuwanie rzeczy, których i tak nie pojmie.
    Podobno podstawowa zasada marketingowego spojrzenia na swiat to jest
    widzenie potrzeby klienta a nastepnie ich stymulacja a nie stanie na
    rozdrożu jak dziecko we mgle i plakanie, ze nikt mnie nie chce kupic.

    > mam nadzieje ze ty nie obejmiesz stanowiska na ktorym bedziesz musial
    > rozumiec otoczenie, bo mnie w 100% nie zrozumiales

    Wydaje mi sie, ze dobrze zrozumialem.
    Nie mozesz sie pogodzic, ze nikt takiego "pieknego" towaru nie chce kupic i
    zamaist starac sie zrozumiec dlaczego tak jest to klniesz, ze kraj
    popier....
    Juz byl kiedys taki system gospodarczy, w ktorym takie piekne zaklady byly,
    i inzynierowie na poziomie swiatowym ksztalceni, ale ten popierd... naród
    wolal byle co z zachodu.

    Cieszy mnie, ze tacy absolwenci renomowanych uczelni wychodza na swiat, bo
    to dzieki ich poziomowi rozumienia swiata ja zwiekszam moje przychody co
    roku. A mam tylko mature.

    andrzej

  • 10. Data: 2004-02-20 08:18:57
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > Już wiesz dlaczego to właśnie on jest szefem ?
    bledy straszne jak na mgr'a, ale to nie przesadza ze szef jest merytorycznie
    lepszy...
    Adam