PracaGrupypl.praca.dyskusje › forma opodatkowania?

  • 1. Data: 2004-02-19 14:29:14
    Temat: forma opodatkowania?
    Od: "repairman" <r...@o...pl>

    Mam zamiar otworzyć jednoosobową firmę produkującą (tworzącą)
    oprogramowanie. Jaką formę opodatkowania mam wybrać ? Czy mam możliwość
    wyboru? Podobno w grę wchodzi tylko "księga".
    Z góry dzięki za podpowiedź i wszelkie sugestie.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2004-02-19 16:57:59
    Temat: Re: forma opodatkowania?
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > wyboru? Podobno w grę wchodzi tylko "księga".
    > Z góry dzięki za podpowiedź i wszelkie sugestie.

    W gre wchodzi takze nowy podatek liniowy 19%, ale to na poczatku dzialalnosci
    bez sensu. Ksiega ci sie oplaca najbardziej. Mozesz wszystko odliczac od pradu
    i telefonu po narzedzia do pracy (komputer, soft, grafika, etc.).

    Prowadzenie ksiegi jest proste jak drut. Zwlaszcza, gdy nie sprzedajesz 100
    kopii oprogramowania dziennie, czego zreszta ci zycze, bo wtedy bedzie cie
    stac na biuro rachunkowe (300PLN/m-c).

    Pozdrawiam
    parrot