PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowa ustawa

  • 1. Data: 2004-02-19 19:24:53
    Temat: Nowa ustawa
    Od: "oremiusz" <o...@w...pl>

    Dziś dowiedziałem sie o nowej ustawie, która ponoć weszła w styczniu
    tego roku, że prace w poszczególnych dniach nalezy zamknąć w 24 h. Tzn.
    jeśli mam na 12:00 jednego dnia, nastepnego nie moge juz przyjść na np16, bo
    to wykracza okres 24 h. Czy coś o tym słyszeliście i czy moze gdzies jest
    napisane to na necie?
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2004-02-19 19:58:25
    Temat: Re: Nowa ustawa
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > to wykracza okres 24 h. Czy coś o tym słyszeliście i czy moze gdzies jest

    Zapoznaj się z kp stan prawny na 01.01.br a w nim z " czsem pracy " i bedziesz
    wiedział.Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-02-19 19:58:53
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > to wykracza okres 24 h. Czy coś o tym słyszeliście i czy moze gdzies jest

    Zapoznaj się z kp stan prawny na 01.01.br a w nim z " czasem pracy " i bedziesz
    wiedział.Pozdrawiam.