PracaGrupypl.praca.dyskusjejak jest z 13tką dla nauczycieli? › Re: jak jest z 13tką dla nauczycieli?
  • Data: 2005-02-08 14:34:10
    Temat: Re: jak jest z 13tką dla nauczycieli?
    Od: "Mir" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Naucz sie podstaw to raz, a dwa porownaj roznice w stawce podatku CIT a
    > stawkach podatku dochodowego PIT i dopiero zabieraj glos. Bo idac twoim
    > tokiem rozumowanai to pracodawca powinien placic takie premie by pracownicy
    > wpadali w najwyzszy prog podatkowy.
    Nie wiem skąd odczytujecie takie teorie z moich wypowiedzi, a co do podstaw to
    zapewniam mam je, poza tym mam pewną praktykę. Ale nie o to chodzi, czepiliście
    się premii o których wspomniałem, trochę więcej bystrości i odczytalibyście
    jawną ironię - widzisz jak się oburzasz na takie głosy, pomyśl, jak inni
    oburzają się na Twoje teorie nie zawsze do końca słuszne.

    > Etat ksiegowego, informatyka, etc to 8 godzin na dobe.
    Tak? A Twoje prawa rynku?

    Jawna

    > Dyskryminacja? To sa prawa rynku. Czas powiedziec papa komunistycznym
    > wynalazkom.
    Acha, czyli wszystko co publiczne / państwowe to komunistyczne, a komuniści sa
    wszystkiemu winni i agenci siedzą w szafie...

    > A gdzie ja wartosciuje ludzi?

    > Bo tak jest.

    LPR i Lepper chce zabrać nasz i Twoją kasę, bo inni mu rozkradli - zrobisz
    karierę

    > Prawa rynku. To pracodawca dobiera sobie zespol a tak sie sklada ze
    > najlepszym argumentem przy zachecaniu pracownikow do wyboru tego a nie
    > innego miejsca pracy jest placa. A moze wolisz komunistyczne zasady ze
    > wszystkim nalezy sie po rowno?

    Broń boże wszystkim po równo. Tylko nie wszystko jest czarne i białe jak
    próbujesz to przedstawiać i istnieje problem sfery budżetowej, którego nie
    zawsze da się rozwiązać prawami rynku.

    Pozdrawiam i nie chce mi się już z wami gadać - i tak się nie przekonamy do
    swoich poglądów.