PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile srednio zarabia asystentka

  • 1. Data: 2006-02-17 16:41:40
    Temat: ile srednio zarabia asystentka
    Od: "aneczka" <a...@W...gazeta.pl>

    Witam mam takie pytanko!ile srednio zarabia asystentka np. w Poznaniu?
    wymagane wyksztalcenie wyzsze....

  • 2. Data: 2006-02-17 17:08:07
    Temat: Re: ile srednio zarabia asystentka
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "aneczka" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam mam takie pytanko!ile srednio zarabia asystentka np. w Poznaniu?
    > wymagane wyksztalcenie wyzsze....

    Asytstenkta kogo ? Chucka Norrisa ?

    Kriss

  • 3. Data: 2006-02-17 17:19:01
    Od: "anna " <a...@N...gazeta.pl>

    kurde w sumie to Chuck Norris to taki zajebisty gość fajna praca by u niego
    była...mogłby mnie duzo nauczyć np. kopniaka z półobrotu...miodzio:)
    nie tak naprawde pytam...

  • 4. Data: 2006-02-18 23:11:37
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    > nie tak naprawde pytam...

    No i pytanie było na serio:
    "Komu będziesz asystować?"

  • 5. Data: 2006-02-19 08:31:53
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > nie tak naprawde pytam...

    Przy takim stopniu rozgarnietosci wez ile dadza, nawet jak to jest asystentka przy
    dojeniu kóz.

    Wojtek

  • 6. Data: 2006-02-19 08:42:48
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Przy takim stopniu rozgarnietosci wez ile dadza, nawet jak to jest
    asystentka przy dojeniu kóz.

    :-) Nie chciałbym jej mieć za asystentkę nawet do dojenia kóz. No ale
    "wykształcenie wyższe" robi wrażenie.

    Kriss

  • 7. Data: 2006-02-19 21:11:21
    Od: "anna " <a...@N...gazeta.pl>

    przecież to było zwykłe pytanie poprostu chciałam się zorientować, ale
    widzę,że jakoś nikt nie chce mi pomóc.Chodziło o stanowisko asystentki w
    dość dużej firmie.A tak poza tym jakby mi ktoś zaproponował pracę polegającą
    na asystowaniu przy dojeniu kóz chętnie skontaktowałbym ich z Tobą Kriss bo
    z tego co widzę Twoje zdolności w tym kierunku oraz stopień rozgarnietości
    przewyższa średnią krajową co w tym przypadku jest niezbędne:)
    Pozdrawiam!

  • 8. Data: 2006-02-19 21:24:19
    Od: "anna " <a...@N...gazeta.pl>

    chociaż myśle, ze pan Wojtek również super nadałby sie do takich zadan
    specjalnych jak kozy i te sprawy!
    Pozdrawiam!

  • 9. Data: 2006-02-19 21:40:15
    Od: "Czochraty" <n...@p...m>

    > przecież to było zwykłe pytanie poprostu chciałam się zorientować, ale
    > widzę,że jakoś nikt nie chce mi pomóc.Chodziło o stanowisko asystentki w
    > dość dużej firmie.

    A ile zarabia prezes, grafik, informatyk, konsultant, projektant (niewazne
    czy mody, czy systemów informatycznych) czy własciciel agencji (niewazne
    jakiej)?.

    Asystenktki zarabiaja na etacie od najniższej krajowej do kwoty wielkości
    kilku(nastu) takich pensji. Oczywiscie niema znaczenia jakie asystentka zna
    jezyki, jakie ma doswiadczenie i jak radzi sobie w pracy. Niema tez
    znaczenia w jakiej firmie i jak długo pracuje oraz czyją jest asystentką.
    Jeżeli jednak się mylę to zadaj pytanie jeszcze raz na grupie podając
    "trochę" więcej szczegółów.Na pewno ktoś Ci wtedy pomoże.

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2006-02-19 22:26:28
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > przecież to było zwykłe pytanie poprostu chciałam się zorientować, ale
    > widzę,że jakoś nikt nie chce mi pomóc.

    Jak ktoś może Ci pomóc skoro pytasz w stylu "ile kosztuje kilo..."

    Chodziło o stanowisko asystentki w
    > dość dużej firmie.

    Już lepiej, jakieś zacieśnienie :-) Myślę, że spokojnie powinna dostawać min
    1100 zł netto. Ale pewnie czynników o tym decydujących jest wiele.

    Staram się :-)

    Pozdr
    Kriss