PracaGrupypl.praca.dyskusjeile srednio zarabia asystentka › Re: ile srednio zarabia asystentka
    From: "Czochraty" <n...@p...m>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile srednio zarabia asystentka
    Date: Sun, 19 Feb 2006 22:40:15 +0100

    > przecież to było zwykłe pytanie poprostu chciałam się zorientować, ale
    > widzę,że jakoś nikt nie chce mi pomóc.Chodziło o stanowisko asystentki w
    > dość dużej firmie.

    A ile zarabia prezes, grafik, informatyk, konsultant, projektant (niewazne
    czy mody, czy systemów informatycznych) czy własciciel agencji (niewazne
    jakiej)?.

    Asystenktki zarabiaja na etacie od najniższej krajowej do kwoty wielkości
    kilku(nastu) takich pensji. Oczywiscie niema znaczenia jakie asystentka zna
    jezyki, jakie ma doswiadczenie i jak radzi sobie w pracy. Niema tez
    znaczenia w jakiej firmie i jak długo pracuje oraz czyją jest asystentką.
    Jeżeli jednak się mylę to zadaj pytanie jeszcze raz na grupie podając
    "trochę" więcej szczegółów.Na pewno ktoś Ci wtedy pomoże.

    Pozdrawiam.