PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zatrudnienie osoby nieletniej

  • 1. Data: 2006-02-17 18:32:26
    Temat: Zatrudnienie osoby nieletniej
    Od: "J" <...@...pl>

    Witam!

    Chcialbym dowiedziec sie o kwestie zatrudnienia osoby niepelnoletniej w
    firmie branzy medialno-komputerowej. Umowilismy sie na razie na brak
    wynagrowadzenia finansowego - na poczatku liczy sie zdobycie doswiadczenia
    do Curriculum Vitae.

    Jak rozwiazac to prawnie? Czy mozna podpisac w takim przypadku umowe o
    praktyki czy tez lepiej umowe zlecenie? Czy i w jakiej formie potrzebna jest
    zgoda rodzicow? Czy macie jakies wzory takich umow.

    pozdrowienia

  • 2. Data: 2006-02-17 18:41:36
    Temat: Re: Zatrudnienie osoby nieletniej
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > firmie branzy medialno-komputerowej. Umowilismy sie na razie na brak
    > wynagrowadzenia finansowego - na poczatku liczy sie zdobycie doswiadczenia
    > do Curriculum Vitae.

    Hehehehehehehehehehehe ... a rodzice cie pozwą za wykorzystanie
    nieletniego ;)

    No czad .... piekne ... po prostu piekne.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-02-17 20:06:13

    > Hehehehehehehehehehehe ... a rodzice cie pozwą za wykorzystanie
    > nieletniego ;)
    >
    > No czad .... piekne ... po prostu piekne.

    To akurat ja chce sie zatrudnic :) Pracuje tam dla nauczenia sie zawodu
    (montaz video, obrobka dzwieku itp.) bez zadnego papieru, ale chce to jakos
    moc wpisac do mojego cv, gdy bede szukal zarobkowej pracy po skonczeniu
    szkoly.
    pozdrowienia